Met 2 vingers in de neus die Odie. Volgend seizoen kom ik wel weer even naar je toe hoor. Dan moet Ellie maar even vroeg in het seizoen meewerken zodat jij eerst mij kan helpen.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-24 20:41
Selente schreef:
Met 2 vingers in de neus die Odie. Volgend seizoen kom ik wel weer even naar je toe hoor. Dan moet Ellie maar even vroeg in het seizoen meewerken zodat jij eerst mij kan helpen.
Jaa april baby erin en dan in mei alle baby's eruit!
En de merries zijn nu ook allemaal al de 40 dagen dracht voorbij!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-24 00:14
Voor degene die nog mee lezen, mijn knappe vosje heeft het afgelopen woensdag op de nationale keuring heel goed gedaan!
In Tolbert werd ze al ster met 80 punten voor beweging, nu in Lunteren werd ze makkelijk voorlopig keur en werd ze zelfs tweede geplaatst in een grote groep! Totaal onverwachts, was al heel blij als ze voorlopig keur zou worden.
Lieve merrie is ook alweer 15 jaar en ging er niet vanuit dat ze op kon tegen de jonkies. Dus echt heel trots!
Ze mocht ook mee lopen bij de huldiging van haar fokker Jan van Beek en haar oma Coco Valrosa is NRPS boegbeeld geworden.
Nu nog op naar de ABOP en hopelijk met mooi resultaat voor keur. Zodat ze als keur merrie weer lekker naar huis kan komen en haar veulentje mag gaan afbakken voor volgend jaar.
En ook nog even bij mijn grootste vriendje wezen knuffelen.
Nou, had ik gemist dat ik haar relatief dicht bij huis kon bewonderen! Gefeliciteerd met de prachtige resultaten
Leuk dat je je vriendje ook weer hebt kunnen zien, voelt het gek om hem al zo lang niet aan huis te hebben? En hoe is het met Finn, is hij nog in jouw bezit? En ga je in de toekomst voor de herkansing van de keuring?
Ook zo druk geweest en zoveel te doen, maar hier gaat alles goed!
Hebben jullie nog behoefte aan foto's?
Zal binnenkort eens even update maken van de pony's allemaal.
12 oktober heeft vosje Abop, ze loopt nu een maand weer echt onder het zadel en ze doet het echt fantastisch na zo lang stil gestaan te hebben! Zo gek op de pony, kijk ook echt uit naar haar veulentje volgend jaar.
We doen hier ook nog wel aan baby mishandeling natuurlijk:
(no worry's, baby's staan verder gewoon 24/7 buiten te vreten, slapen, spelen en niks te doen. )
En we hebben ook een nieuwe merrie, later meer. Deze keer alleen geen pony, maar terug naar mijn roots: KWPN.