Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Vraagje voor de mensen die een zadel hebben gekocht voor hun nog niet ruitermakke paard; hoe deed jullie zadelmaker dat?
Omdat ik het zadel niet zelf kan proberen zoek ik een tweedehands zadel.
Er zit hier iemand in de buurt die zadels verkoopt, maar geen zadelmaker is.
Een zadelmaker hier uit de buurt verkoopt weer geen tweedehands zadels.
Zij werken samen, ik kan ze dus samen laten komen.
Dan neemt de een allerlei zadels mee en de anders gaat ze passen en opvullen.
De verkoper zei dat de zadelmaker dan het paard in stilstand bekijkt, normaliter ook onder de ruiter maar dat kan nu natuurlijk niet.
Maar is dat wel voldoende? Zadel zal na het inrijden dan wel opnieuw worden bekeken, maar doe je een paard niet op zijn minst aan de longe met zadel?
opisop_shop schreef:Vraagje voor de mensen die een zadel hebben gekocht voor hun nog niet ruitermakke paard; hoe deed jullie zadelmaker dat?
Omdat ik het zadel niet zelf kan proberen zoek ik een tweedehands zadel.
Er zit hier iemand in de buurt die zadels verkoopt, maar geen zadelmaker is.
Een zadelmaker hier uit de buurt verkoopt weer geen tweedehands zadels.
Zij werken samen, ik kan ze dus samen laten komen.
Dan neemt de een allerlei zadels mee en de anders gaat ze passen en opvullen.
De verkoper zei dat de zadelmaker dan het paard in stilstand bekijkt, normaliter ook onder de ruiter maar dat kan nu natuurlijk niet.
Maar is dat wel voldoende? Zadel zal na het inrijden dan wel opnieuw worden bekeken, maar doe je een paard niet op zijn minst aan de longe met zadel?
Qimm schreef:Fillis schreef:@Qimm wat een plaatje! Dat dekje staat haar goedFijn dat het zo goed gaat!
Thanks. Het dekje is een thema haha
[ [url=m/88liP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NJUc0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7q9T4X.jpg]Afbeelding[/url] ]
opisop_shop schreef:Ja hij bleek na aankoop dit te hebben anders had ik hem ook niet gekocht. Goed uitgekomen met de verkoper voor wie dit ook nieuw was ( denk mee begonnen op de verkoopstal) dus de gok gewaagd en toe nu toe ging het wel goed zolang er geen voerbak in de stal hing, ah en toe een terugslag maar dan deed hij het op de losse voerbak, nog nooit op de tralies zien doen.
Net nog even heen gefietst en als hij kuil eet blijft hij er bij weg maar zonder kuil doet hij het wel regelmatig. Dat is ook heel lang geleden deze frequentie.
Flink balen, ik had net een nieuwe liksteen ontvangen vanmiddag dus die ook gelijk opgehangen maar verder niks aan te doen voor nu vrees ik.
Ik moet de wormenkuur nog ophalen maar daar want ik ook heel even mee denk ik, weer een aanslag op het lijf.
Dat gaat stukken beter trouwens, in oktober 3250 epgen nu nog 650
@upendo zie jij al verschil na twee weken ofzo behandeling tegen de maagzweer?