Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:Heeft iemand een idee hoe het kan komen dat Duke wérkelijk overal op wil bijten?
Als ik hem vast zet met zijn halster, bijt hij op het ijzeren deel van het halstertouw (bij de haak zeg maar). Als ik zijn halster af doe en nog even in de wei blijf kroelen, gaat hij dat halster halen en bijt hij op het halster. Emmers, teugels, alles wat in de buurt van zijn mond kan daar gaat hij op bijten. En ik heb vandaag weer wat met hem 'gereden' en toen bleef hij ook hele tijd op het bit bijten.
Hij wordt er 4 in juni, kan het zijn dat hij nog wisselt? Of is hij gewoon happig?
s1993 schreef:Sterkte CL! Begrijpelijk dat je hoofd er dan even niet naar staat...
Leuk Dije en Feyre allebei in uitgelicht vandaag
Leuk filmpje van Duke, al zou ik het zelf wel vervelend vinden dat hij steeds om snoepjes 'vraagt'Heb het geluid even uitgezet, mijn vriend werkt vanuit huis en ik heb geen oortjes bij de hand.
Wisselen van de tanden kan inderdaad nog wel even doorgaan, volgens mij zijn ze pas met 4,5/5 helemaal klaar met wisselen (zo uit mijn hoofd).
Ben benieuwd naar het filmpje van Malik, die heb ik nog niet voorbij zien komen. Mooi zijn staart gewassen, ik ga Koda vandaag ook even wassen, we hebben hier nog warm water![]()
Knap dat hij de travers ook snapte, ik weet zelf niet zo goed hoe ik dat moet doen dus waag me er nog maar niet aan
Phuddle hoe lang moet je nog tot de bevalling?
Wat een prachtbaby Noisy!
Leuk dat Marie zo vooruitgaat en fijn dat het hoofdstel past.
Pinda ook lekker bezig! Met Koda durf ik nog niet langs de weg totdat het stuur iets meer bevestigd is. Heerlijk dat ze zo stoer is ook met dat duplo blok
Ook met Joya lekker bezig! Knap in die bak zonder omheining![]()
Gister weer even zonder zadel op Koda wat rondgetuft door de longeerbak. Heel relaxed het sturen wat geoefend enzo. Op gegeven moment stonden we stil en begon hij aan zijn achterbeen te krabben (met mij erop dus)Hij is in ieder geval lenig, in balans en comfortabel met mij op zijn rug