Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Timmie06 schreef:Doet andre ook zadelmak maken eigenlijkLaat ik ibbeltje mooi nog even tijdje achter daar...
Ze stond op de lijst voor Featherlight maar daar kreeg ik 2 weken geleden een nieuwe prijslijst van binnen...nou...die prijsverhoging en alle modules die ik erbij wilde afnemen werd me toch echt te gortig. Bizar. Heel jammer...stond er al 2 jaar op de wachtlijst maar ga nu dus rustig op zoek naar nieuw adresje. Heb al wel wat gevonden waar ze klaar gemaakt kan worden voor de keuring en daarna evt zadelmak maken.
Mocht iemand nog een super adresje weten ik vind het leuk me hierin te orienteren.
Nickeltje schreef:André maakt inderdaad ook zadelmak. In de basis werkt hij vanuit de Monty Roberts methode in de cirkel en van daaruit wordt het uitgebreid.
Ik ga volgend jaar ook samen met hem Noortje zadelmak maken... Hij heeft er nu al zin in
Cheytjuh schreef:Timmie06 schreef:Doet andre ook zadelmak maken eigenlijkLaat ik ibbeltje mooi nog even tijdje achter daar...
Ze stond op de lijst voor Featherlight maar daar kreeg ik 2 weken geleden een nieuwe prijslijst van binnen...nou...die prijsverhoging en alle modules die ik erbij wilde afnemen werd me toch echt te gortig. Bizar. Heel jammer...stond er al 2 jaar op de wachtlijst maar ga nu dus rustig op zoek naar nieuw adresje. Heb al wel wat gevonden waar ze klaar gemaakt kan worden voor de keuring en daarna evt zadelmak maken.
Mocht iemand nog een super adresje weten ik vind het leuk me hierin te orienteren.
Ik ben wel eens benieuwd naar die prijzenlijst ? Had ook in gedachten om daar op de wachtlijst te gaan, maar als ik dat zo lees dan denk ik dat ik maar even verder ga zoeken
Hier geen goede ervaringen met paarden wegbrengen voor beleren, er gebeurd altijd wel iets raars. En ik ben er helaas zelf niet handig genoeg in, wel het zadelmak maken enzovoorts maar niet het daadwerkelijke erop zitten. Gelukkig nu fijne bijrijdsters die dit wel aandurven
Andre doet het idd niet voor buitenstaanders volgens mij, had het toen ook gevraagd voor Idunn maar dat deed hij niet meer gaf hij toen aan
Timmie06 schreef:Featherlight heeft een wachtlijst van 5 jaar stond in de mail, extra personeel, nieuwe locatie/stallen enz gaf noodzaak voor deze nieuwe prijzen.
Kort door de bocht gaan ze uit van 2 maanden training (en daar is mijn rekensom dan ook op gebaseerd) en incl de extra lessen enz die ik er graag bij wil ( zoals bijv training in het bos, training voor de trailer) kwam ik tussen de 3500 en 4000 uit voor 2 maanden ibbeltje in training bij Featherlight. Dat vond ik persoonlijk to much...wil heel graag de tijd ervoor nemen en vind het ook niet erg hierin te investeren maar dit is mij te gortig helaas.
De basis zadelmaktraining is een vanaf prijs van 1550 per maand