Paarden instagram pagina's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:16

Marieke1495 schreef:
Ik heb ook een speciaal account voor mijn paard gemaakt: kwpn.sinne. ga vanavond uit dit topic ook nog wat pagina's volgen! :)

Ik ga je volgen :j

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:56

LukieBradley schreef:
Eerlijk is eerlijk Marit, ik zal het hier heel netjes houden al zal deze post ongewenst zijn en ik een rel ontketen maar ik kan er niet meer tegen.
Misschien moet je zelf eens open kaart gaan spelen over de hele situatie en de zaak eens goed en netjes oplossen want we weten allebei dat jij wel degelijk weet wat er met de insta gebeurd is.
Neem je verantwoording en speel open kaart.

Spoiler:
ben nu zo nieuwsgierig wat je bedoeld :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:00

wilmatj schreef:
LukieBradley schreef:
Eerlijk is eerlijk Marit, ik zal het hier heel netjes houden al zal deze post ongewenst zijn en ik een rel ontketen maar ik kan er niet meer tegen.
Misschien moet je zelf eens open kaart gaan spelen over de hele situatie en de zaak eens goed en netjes oplossen want we weten allebei dat jij wel degelijk weet wat er met de insta gebeurd is.
Neem je verantwoording en speel open kaart.

Spoiler:
ben nu zo nieuwsgierig wat je bedoeld :+

Haha nou precies dat :Y)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:14

Ik zat al klaar met de popcorn -O- :')

Hopelijk snel mooier weer, heb een aantal afspraken gepland staan met mensen die willen shooten dus kom maar op met die zon!

Melisje_92

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:30

Jeej een paarden insta topic *\o/*

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:20

Marieke1495 schreef:
Ik heb ook een speciaal account voor mijn paard gemaakt: kwpn.sinne. ga vanavond uit dit topic ook nog wat pagina's volgen! :)

Ben je ook gaan volgen! ( _melssy_ )

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:47

Marieke1495 schreef:

Ik volg je ook! (Montie.the.senior.horse) :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:59

Ah leuk dit topic, ik lees graag mee :D

Mijn paarden insta is @equireso, ik ga straks eens kijken tussen de andere accounts hier. Al volg ik een aantal al wel geloof ik :j

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:03

Leuk dat het hier wat actiever is :). Mijn account zit nu rond de 900 volgers. Op mijn niet paarden insta heb ik net een foto van Henny gepost en word gelijk weer lastig gevallen door equiccessories

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:29

JorisDy schreef:
Leuk dat het hier wat actiever is :). Mijn account zit nu rond de 900 volgers. Op mijn niet paarden insta heb ik net een foto van Henny gepost en word gelijk weer lastig gevallen door equiccessories

Oh jij bent van Henny! Wist niet dat je ook op bokt zat :D Zaterdag 13 april hebben wij volgens mij een 'shoot' gepland staan? :))

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:14

Ghostattack schreef:
Ik zat al klaar met de popcorn -O- :')

Hopelijk snel mooier weer, heb een aantal afspraken gepland staan met mensen die willen shooten dus kom maar op met die zon!

Haha ja zo jammer dat het na dat berichtje weer stil valt :')

Ik heb ook een shoot geplant staan woensdag. Hopen op veel zon dus!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:09

Ik zit nu op de 750 volgers :Y)

Hopelijk dit weekend weer wat buitenrit foto's kunnen maken na al dat slechte weer :+

Meleyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:38

Marieke1495 schreef:

Ik volg je!

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:48

Oh leuk! Ik zit inderdaad ook in het andere topic maar post 99% paard. Heb regelmatig shoots met mijn knapperd en vind dat leuk zo te kunnen delen. Werk met het rijtjes systeem, hoe doen jullie dat?

https://www.instagram.com/michellemichels_/

Zal zo even wat accounts doorkijken van dit topic en wat volgen!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:55

Eclare schreef:
Oh leuk! Ik zit inderdaad ook in het andere topic maar post 99% paard. Heb regelmatig shoots met mijn knapperd en vind dat leuk zo te kunnen delen. Werk met het rijtjes systeem, hoe doen jullie dat?

Tof account, ik ga je volgen!

Het rijtjes systeem vind ik ook wel erg mooi en strak.. Doe dat (nog) zelf niet, vooral omdat ik toch vaak 9 van de 10 keer foto's maak met mijn telefoon. En eigenlijk rijd ik ook nooit in de bak of heb ik niemand die foto's kan maken, dus dat maakt het ook wel lastiger haha

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:07

Ik zal weer even de nieuwe accounts gaan bekijken en volgen :D (ik ben Magicdreamerappaloosa)

Het rijtjes systeem vind ik mooi om te zien, maar moet eerlijk zeggen dat ik het nogal moeilijk vind om 3x een andere reactie te geven op bijna dezelfde foto's :+
Mijn voorkeur gaat uit naar het foto's plaatsen in dagboekvorm, dus gewoon per dag een foto met tekst over wat er gedaan is. Dat vind ik het leukst om te volgen en heb ik veel liever dan altijd maar die fotoshoot foto's :o Bij accounts met voornamelijk fotoshoot foto's heb ik niet het idee dat ik de combinatie echt volg zeg maar.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:33

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:39

Eclare schreef:

Ik volg jullie al. Jullie zijn zooooo een gaaf team! <3 Krijg nooit genoeg van jouw foto’s!

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:58

BrittS schreef:
Ik zal weer even de nieuwe accounts gaan bekijken en volgen :D (ik ben Magicdreamerappaloosa)

Het rijtjes systeem vind ik mooi om te zien, maar moet eerlijk zeggen dat ik het nogal moeilijk vind om 3x een andere reactie te geven op bijna dezelfde foto's :+
Mijn voorkeur gaat uit naar het foto's plaatsen in dagboekvorm, dus gewoon per dag een foto met tekst over wat er gedaan is. Dat vind ik het leukst om te volgen en heb ik veel liever dan altijd maar die fotoshoot foto's :o Bij accounts met voornamelijk fotoshoot foto's heb ik niet het idee dat ik de combinatie echt volg zeg maar.

Snap ik wel! Probeer tegenwoordig wel er een verhaaltje bij te zetten en in mijn stories deel ik wel meer van de dag zelf, en maak ook wel eens ''gewone foto's'' tussendoor zodat het niet allemaal te geposeerd is. Ik vind zelf de afwisseling ook fijner bij iemand anders om te zien maar ik kan er echt niet tegen bij mezelf als het dan zo'n rommeltje wordt en het niet bij elkaar past :') .

Celine_Famke schreef:
Eclare schreef:

Ik volg jullie al. Jullie zijn zooooo een gaaf team! <3 Krijg nooit genoeg van jouw foto’s!

Super leuk om te horen! Ben je terug gaan volgen, vind jou ook altijd zo lekker bezig!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:05

Ik ga ook weer wat mensen volgen. Leuk!
Ik zig er hetzelfde in als Britt haha. En ik vind zelf wel super leuk om mooie foto’s te hebben van mijn paarden maar dat komt idd wel weer nu het weer wat mooier wordt :D
Ik ben trouwens @littlegreyshowjumper

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:05

Eclare schreef:

Wauw mooi account! Ik volg je met samtinytoon :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:20

Eclare schreef:

Ik volg je!

Iselda jou ben ik ook gaan volgen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:29

Wat een leuk topic.

Ik heb laatst ook 1 aangemaakt tuigpaardzagal is het account.
Zal ook mensen gaan volgen uit dit topic.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 15:43

Ik ben zo'n 15 volgers kwijt ineens en ik vermoed dat het door mijn laatste foto komt :o

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:05

Drico schreef:
Eclare schreef:

Tof account, ik ga je volgen!

Het rijtjes systeem vind ik ook wel erg mooi en strak.. Doe dat (nog) zelf niet, vooral omdat ik toch vaak 9 van de 10 keer foto's maak met mijn telefoon. En eigenlijk rijd ik ook nooit in de bak of heb ik niemand die foto's kan maken, dus dat maakt het ook wel lastiger haha

Wat is het rijtjes systeem :+
Ik post net welke foto ik gaaf vind op dat moment haha verder ben ik ook eigelijk te inactief om echt volgers tevreden te houden denk ik :Y)