Wauw wat super zeg !!! Echt mensen van goud zijn jullie allemaal !!
LadyKim
Geplaatst: 19-11-15 23:53
Just_Sannee schreef:
Wat een superoplossing!!
En die prop wil niet zeggen dat het helemaal geen nut heeft om Bambi hooi te voeren. Zou zomaar kunnen zijn dat ze die proppen ergens stopt waar het nog een beetje zeer doet en dat ze in ieder geval wel de helft er van binnenkrijgt
Bambi gaat nu dus 3x per dag slobber krijgen. Dit moet voor de hele dag klaargezet worden, in afsluitbare emmers waar ook nog uit gevoerd kan worden. Nu heeft de Welkoop in Dronten ervoor gezorgt dat er 2 roze emmers met deksel vanuit Steenwijk naar Dronten komen. Maar dan mis ik er nog 1. Iemand een idee waar ik ze nog kan vinden??
En dierenarts vertelde eventueel tijdelijk wat duivelsklauw bij te voeren, zodat ze lekker in der vel komt en goed kan aansterken. Iemand hier ervaring mee, en kan mij aanraden waar en in welke vorm ik dit het beste kan bestellen?
Wat heeft die pony geluk dat ze bij jullie terecht gekomen is!
_Rosanna
Geplaatst: 21-11-15 12:36
Komt binnen vallen, Heb nu even weinig tijd om te regeren maar ik heb wel een pavo emmer met afsluitbare deksel, deze kan ik via de post versturen. Welkoop heb evt ook van waldhause van de covers voor over de voerbak, ik moet maandag werken dan kan ik even kijken wat de artikelnummer is en of hun hem in voorraad hebben?
Wat zijn dat voor wereldmensen, die staleigenaren, zó betrokken, zó welwillend, helemaal top om met zo'n super oplossing te komen!
Heerlijk voor Bambi, dat iedereen zich zo serieus om haar bekommert, wat moet zij zich gewenst, gewild en geliefd voelen. Ik word elke keer weer gigantisch BLIJ van dit topic. De liefde voor het paard spat er vanaf.
De stal eigenaren zijn net zo'n geweldige mensen als jij en je moeder zeg! Dat is echt goud waard!! Zo vaak kom je mee denkende stal eigenaren niet tegen...