Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Wat onwijs irritant dat er maar niks te vinden is...ik snap je heel goed hoor, ik zou waarschijnlijk nog eerder afgehaakt hebben dan jij
Dus niets dan respect voor jou.
Misschien is het verstandig om een bokker te vinden waar hij als weidemaatje lekker kan aanmodderen. Iemand die betrouwbaar is en evt hem nog op kan pakken maar ook durft er kosten aan uit te geven.
Die zijn schaars, dat snap ik, maar ik denk dat het mogelijk is.
Dreamy schreef:Joolien schreef:Wat onwijs irritant dat er maar niks te vinden is...ik snap je heel goed hoor, ik zou waarschijnlijk nog eerder afgehaakt hebben dan jij
Dus niets dan respect voor jou.
Misschien is het verstandig om een bokker te vinden waar hij als weidemaatje lekker kan aanmodderen. Iemand die betrouwbaar is en evt hem nog op kan pakken maar ook durft er kosten aan uit te geven.
Die zijn schaars, dat snap ik, maar ik denk dat het mogelijk is.
Maar dan wil ik eerst zeker weten dat hij nu ook pijnloos is, want hij heeft nu nogsteeds last van zijn rug ondanks pijnstillers en hij is niet eens meer belast geweest..
Dus kan hij wel pijnloos rondscharrelen? Dat wil ik ook zeker weten.
Mocht iemand zich geroepen voelen en kennis willen maken met Fie, en hem dus nog een kans willen geven.. dan mag diegene zich zeker melden via PB
Dreamy schreef:Die pijnstillers/ontstekingsremmers heeft hij anderhalve week geleden gehad en hij reageert nogsteeds gevoelig op de rug. Ondanks deken (dus kou op de spieren lijkt me niet) en geen belasting op de rug en minimaal ernaast..
was juist de bedoeling dat we daarmee toch nog konden gaan oppakken..
mala26 schreef:Wat ontzettend k.u.t voor je zeg dat het nog niet goed gaat.
Wel fijn dat je de maag hebt kunnen uitsluiten maar ja daarmee is het nog niet opgelost natuurlijk. Je had de rug op de fotos gehad maar heb je de rug ook op de echo gehad? Want bij mijn Indorado was de rug met de echo het ergst, zaten grote gaten in de ligamenten en troebel op de dwarsuitsteeksels en vraag mij af of hij misschien niet het zelfde heeft...
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en wat je ook beslist volg je gevoel.
Dreamy schreef:mala26 schreef:Wat ontzettend k.u.t voor je zeg dat het nog niet goed gaat.
Wel fijn dat je de maag hebt kunnen uitsluiten maar ja daarmee is het nog niet opgelost natuurlijk. Je had de rug op de fotos gehad maar heb je de rug ook op de echo gehad? Want bij mijn Indorado was de rug met de echo het ergst, zaten grote gaten in de ligamenten en troebel op de dwarsuitsteeksels en vraag mij af of hij misschien niet het zelfde heeft...
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en wat je ook beslist volg je gevoel.
De eerste keer dat ik ging, ging ik ook echt specifiek voor de rug en heeft hij iig foto's gemaakt en is hij ook naar binnen gegaan om o.a. bij het SI-gewricht een scan te maken. Weet niet of hij ook ge-echo't heeft toen, volgens mij niet.
We wachten vanmiddag af...
Hoe is dat met jouw paard afgelopen? Wat voor een traject moet je dan in?