Wij hebben ook weer een héél fijn rondje gesprongen
Queelens
Geplaatst: 23-02-15 23:30
Wat leuk een topic vol met schimmels! Toevallig wil ik dit jaar tussen de bedrijven door gaan werken aan een reportage over schimmels. Mijn liefde voor schimmels combineren met mijn passie voor fotografie. Dus mochten er liefhebbers zijn. Het liefste regio Den Bosch, Noord-Brabant.
Ik heb er zelf ook alweer 5 jaar eentje van inmiddels al 18 jaar dus spierwit. Wel vosgeboren dus soms zie je er nog wat vosstipjes doorheen (elk jaar anders het is net een toverbal..) Doet het goed in de dressuurring, zou gisteren zijn Z1 debuut hebben maar staat nu helaas op de kliniek dus voorlopig even uit de running..
Naast dressuur is die ook goed in TREC en buitenritjes.
Voor de geïnteresseerden: Het is een D-Day x Shah X. (KWPN gekruist met een anglo arabier dus ) en 1.56 klein.
Queelens, je bent van harte welkom mijn paatd ( de bonte schimmrl) op de foto te zetten maar woon in overijssel wel mooi gebied.
Vientje
Geplaatst: 24-02-15 10:48
Hier ook van harte welkom om mijn Miep op de foto te komen zetten, we wonen normaal gesproken in Groningen maar zijn van half juni-half juli een maand in midden-Limburg (Roermond)
Sterkte met je paard! Wat is er mis?
Regendans
Geplaatst: 24-02-15 10:56
Je kan mij altijd een pbtje sturen! Paarden staan een half uurtje van den bosch Als je nog fotos wil maken in de herperduin, wil ik graag, paard vind fotos altijd erg leuk!
Bedankt dames ik zal als ik tijd heb jullie een pb sturen Gelukkig mag schim vanmiddag naar huis. Nu hopen dat die snel aansterkt.
Anoniem
Geplaatst: 24-02-15 21:05
Hier een schimmeltje in [plaats] die ook wel model wil staan Stuur maar een pb'tje als het je leuk lijkt Paard kan ook vervoerd worden en eventueel in een of ander thema (in mn profiel wel wat linkjes naar foto-topics van ons! )
Volgende maand alweer 1,5 jaar in het bezit van mijn prachtige schimmel dame
Fijn dat je paardje weer naar huis mag! Waarom stond ie op de kliniek?
Hij had een ernstige slokdarmverstopping waar die zich ook al in had verslikt naar zijn longen en door het vasten daarvoor een maagzweer. Gelukkig is die weer lekker thuis en kan die nu aan gaan sterken want hij is er enorm van ingevallen..
Wat naar zeg robbie Ik ben ook erg blij dat die er nog zo vanaf is gekomen het had vast erger gekund (ook beter maargoed ) Nu maar hopen dat die snel aansterkt en dat het nooit meer terugkomt. Hij voelt zich in ieder geval fit dus dat is positief.
Vientje
Geplaatst: 25-02-15 22:00
Pfff slokdarmverstopping, dat is zó naar Gelukkig lijkt paardje er bovenop te komen, fit ogen is een goed teken!
Maagzweer is ook heftig trouwens, wel willen eten maar eten doet pijn... Worden het echt hoopjes ellende van Zo sneu om zo'n groot dier zo klein te zien worden bij zoiets.
Aaaah en geen foto's in je profiel! Ik ben toch wel heel benieuwd!
Hillady
Geplaatst: 26-02-15 20:39
Mn knapperd!
krackertje
Geplaatst: 26-02-15 20:42
Doubtless schreef:
Aaaah en geen foto's in je profiel! Ik ben toch wel heel benieuwd!
Ik heb al zolang geen foto`s geplaatst, dat ik echt niet meer weet hoe dat dat moet. Er staan van onze Turbo wel verschillende foto`s ergens tussen mijn berichten.
& Sanne dat beest kan wel springen zeg op die eerste foto! Gaaf ding.
Mijn lelijkerd ook weer eens op de foto, afgelopen zaterdag voor het eerst in rood gestart (M2, dus geen cijfer voor verzorging). Ander paard op zondag in het L1, precies dezelfde kleding (ook een schimmel) een 2x een 9 voor verzorging
Anoniem
Geplaatst: 11-03-15 17:57
Mijn monster net op buitenrit! Zo heerlijk dat ik dit met mijn 5jarige puppy gewoon kan doen, met z'n tweetjes op pad zonder problemen Genieteeeen!