Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Frum staat ook nog steeds op rust en het concours is over anderhalve week.
Succes alvast op concours, hoe is Frummel z'n pootje inmiddels? _Lorette_ schreef:Daar had ik echt nooit aan gedacht.Geen idee of dat zou schelen of dat hij gek wordt.
Doe je daar dan watten in?
en dan een oornetje erover. Ik heb met dravers gewerkt en er waren dravers die niet te hanteren waren als ze geen proppen in hadden zo druk waren ze anders. Met proppen waren ze braaf en rustig
)
Ik was nog niet eens van de oprit af. Maar voor een val op steen ging het gelukkig erg zachtjes. Ik kneep 'm wel even toen ik de grond zag naderen. Helaas niet een jaar valvrij gebleven, terwijl ik nog wel zo mijn best heb gedaan!
Ik heb al wel veel erger met hem meegemaakt. Geen idee waarom ik het nu niet uitzat...Na een poos rust is het eerder beter dan slechter. Hij is wel gevoelig voor weersveranderingen en aangezien het nu een stuk frisser is.... Om de zoveel weken doet hij het spel 'de oprit is van lava'. Dat betekent meestal heel veel steigeren en snelle draaien, vaak gecombineerd met gekke sprongen en sprintjes. Dan kost het enige overredingskracht om weg te komen.
Ik vind het ook totaal niet eng. Was niet boos (meestal ben ik boos
) of geschrokken. Maar het was wel voor het eerst dat ik dacht: pleeaaasseeee laat me gunstig terechtkomen.