Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
driebergen schreef:Gisteren leuke dag gehad!!!
Gezellig met mijn vriend en een vriendin, het vaste clubje om paarden te kijken.
-1e paard was leuk! een merrie met een lieve blik, eerlijk karakter. ik reed er fijn mee weg. was soms wat kort in de gangen en ik twijfel over haar bouw. mijn instructrice buigt zich nu over het filmpje
-2e paard was van een bokker. leuk dier met een schattig kopje, maar voor mij te iel en te slungelig. dat past niet bij mijn postuur en helaas, die heb ik laten staan.
-3e een leuke 3-jarige! lijkt mij een stabiel paard, goed qua bouw en karakter lijkt echt goed, nog jong natuurlijk. zeker een om te onthouden. ik ben alleen een mietje... heb weinig ervaring met het beleren van een 3jarige. Hoewel ik goede hulp heb op de stal waar ik naar toe wil, vind ik dat nog een beetje spannend. maar ga er zeker over nadenken!
-4e sprak me niet aan in bouw en beweging.
Tja, soms moet je paarden gewoon zien voor je er iets over kan zeggen. Dat blijk maar weer na zo'n dag.
Ik geloof dat als ik een paard heb, ik de gezellige kijk-dagjes ga missen!

Pollux schreef:Deze heb ik ook nog op het oog. Hier ben ik stiekem wel een beetje verliefd op. Ik weet wat ze er werkelijk voor willen hebben, maar dit is momenteel nog te hoog.
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/51 ... mb_click=1#photoGallery
Snoekiej schreef:Silly1972 schreef:
Ook een leuk dier idd, kan fijn lopen, maar ik moet een allrounder hebben, want ik wil weer terug de SGW in. En hij zal denk ik ook wel aardig wat kosten..
De site van Lauw van Vliet houd ik ook in de gaten idd, want daar kom ik ook nog wel eens leuke dieren tegen.
Pollux schreef:@Tjuppie: Ik houd wel van een compact paardje en gezien mijn eigen lengte moet ik een kleintje hebben. Ik kan daar zelf beter mee overweg dan een lange. Vraag me idd wel af of hij niet te kort is aan de voorkant en of het moeilijk zal worden om hem op lengte te krijgen.
Wat voor paard zoek jij ook al weer verder? Qua karakter e.d.? Weet er namelijk nog wel eentje.
mijn pony staat te koop en past echt binnen je eisen. hij heeft enkel wel veel wedstrijdervaring waardoor z'n prijskaartje meteen wat hoger ligt..
xchanel01 schreef:vond dat ze bij dwh stables ook altijd ontzettend knappe paarden te koop hebben, wel echt dressuur.
http://www.dwhstables.nl