Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) over dat de paarden weer het weiland op gaan en hem uitleggen dat de merries en ruinen gescheiden het land op gaan. Dat vond hij logisch, want ja, anders zit je straks met al die veulens
annnneeee schreef:ik hoorde een tijdje terug eentje
Een kennis van mijn vader was getrapt door een paard met kalkoenen in en had toen zijn arm gebroken.
Er zat iemand mee te luisteren toen mijn vader dat vertelde.
Mijn vader: 'Toen moest hij naar het ziekenhuis omdat die kalkoen zijn arm had gebroken.'
meeluisterend persoon: 'Was het zo'n wilde kalkoen dan?'
Toen kon je me opvegen![]()
net als trakehners, dat zijn trekpaarden volgens een meisje wat 12 jaar heeft paardgereden. En over die sporen, wij hadden ook altijd mensen in de les die dan zeiden van "ik ga op x, die kun je lekker makkelijk opfokken want ik heb zin in wat actie." Daar kan ik me dus echt dood aan ergeren van mensen die al jaren paardrijden 
[/offtopic] Anne_mieke88 schreef:Ok dezelfde personen...zeg dat ik 2 juni een bokt-fotograven-meeting heb zegt mijn vriend; " Ja ik weet hoe dat gaat dan maken ze natuurlijke foto's dus moet je helemaal naakt...tja ik weet hoe dat er aan toe gaat"
![]()
Neeeejoh hij is gewoon kreupel. Mijn broer:
'maar kreupel is toch zo'n hele erge ziekte???' NinaCharlie schreef:Anne_mieke88 schreef:Ok dezelfde personen...zeg dat ik 2 juni een bokt-fotograven-meeting heb zegt mijn vriend; " Ja ik weet hoe dat gaat dan maken ze natuurlijke foto's dus moet je helemaal naakt...tja ik weet hoe dat er aan toe gaat"
![]()
Is dat de meeting waar ik 2 juni ook naartoe ga? Dan blijf ik thuis
(volgens mijn vriend) 
Loezz schreef:Als hij vandaag wees naar een ruiter met gewone geschoentjes:
' Haha kijk die kousen zo hoog opgetrokken, zo marginaal'
Ik: ' Dat hoort ze he' .. :p