Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:20

Ik heb ook de mail verzonden zoals in het topic staat, 4 dagen geleden al en nog altijd geen antwoord...

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:05

Ik heb daarnet het standaard antwoord gehad, de verwijzing naar het colofon in het blad. Heb teruggemaild dat ontbinden niet hetzelfde is als opzeggen.

Vraagje: hoe sterk sta je in dit geval? Kan ik zeggen: Horsimo heeft mijn opdracht tot ontbinden ontvangen, dus is mijn abo voorbij?

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:03

De mail die ik zondag naar toptijdschriften had gestuurd is nu pas gelezen. Kreeg net een mail dat hij gelezen was, had een leesbevestiging mee gestuurd. Fijn dat ze ook hun administratie op tijd doen bij top tijschriften?? Gelukkig dat ik bij Ria op kon zeggen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:44

Tot nu toe geen reactie van Radar gehad. Moeten we nog andere acties ondernemen?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:48

Traiectum schreef:
Ik heb daarnet het standaard antwoord gehad, de verwijzing naar het colofon in het blad. Heb teruggemaild dat ontbinden niet hetzelfde is als opzeggen.

Vraagje: hoe sterk sta je in dit geval? Kan ik zeggen: Horsimo heeft mijn opdracht tot ontbinden ontvangen, dus is mijn abo voorbij?

Dan zou je het tot de rechter moeten laten komen, die kan bepalen of je ontbinding rechtmatig is.

Als je het aandurft, schrijf dan aan ze dat je bezwaar maakt tegen betaling en absoluut niet gaat betalen, dat ze de vordering dus niet uit handen hoeven te geven aan een incassobureau en dat als ze hun geld toch willen, ze maar naar de rechtbank moeten gaan. Dat kan een hoop incassokosten schelen. Maar je moet ze dat wel vertellen!
Dan kunnen er 2 dingen gebeuren; ofwel ze zetten door en je ontvangt een dagvaarding, ofwel ze kiezen eieren voor hun geld.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:05

Nou....als het goed is, dan ben ik vanaf maart volgend jaar van het blad af, na een behoorlijk venijnige mail, waarin ik gezegd heb dat dit de 10e mail zo ongeveer is, de kwaliteit van het blad achteruit is gegaan, de prijs verdubbeld en het paardengedeelte gehalveerd, diverse bladen niet of niet tijdig geleverd en dat ik niet van plan was om duur aangetekend op te gaan zeggen na al een kapitaal aan tijd en dure 0800 nrs die niet beantwoord worden kwijt te zijn.

Ik kreeg een kort en krachtige bevestiging van Astrid: "Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad Horsimo per maart 2011."

Ze reppen niet over het blad maart van dit jaar die ik niet gehad heb, maar verlengen gewoon de termijn met een maand |o , alsof ik achterlijk ben :o? en dat niet in de gaten heb.

Ben benieuwd of het na maart ook echt stopt. Ik blijf mijn rekening angstvallig in de gaten houden op onterechte afschrijvingen (van de bank heb ik nl. geen bevestiging ontvangen of ze mijn blokkades nu ook daadwerkelijk verwerkt hebben).

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:20

we zouden allemaal de zelfde mail moeten versturen!!!
en allemaal na t zelfde adres!
ik heb ook nog steeds niks gehoord:P

Bey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:15

Ik heb een week geleden nog een e-mail naar hun gestuurd. Dat ik geen reactie op mijn brief heb gehad en dat ik hun rekeningnummer heb geblokkeerd enzo.
Kreeg ik gisteren een mailtje van die Astrid:
Je abbonament is per direct stop gezet.

Duss, hoop maar dat ik er ook echt niks meer van hoor.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:19

Moderatoropmerking:
Beste posters van dit topic, willen jullie er op letten dat er geen privécommunicatie openbaar gemaakt mag worden op bokt? Hier en daar heb ik een aantal e-mails verwijderd.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:10

ik kreeg heel netjes februari en april toegestuurd op mijn nieuwe adres, ik miste nog een aantal nummers en wilde deze graag nagestuurd krijgen. Heb het vorige week nog maar aangevraagd, dus was vlot in huis! Bedankt Horsimo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:52

dan ben je vast de enige die het blad van februari heeft :')

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:56

Helmoni schreef:
dan ben je vast de enige die het blad van februari heeft :')

Nee hoor, ik heb na veel gemail ook februari gekregen....2 keer zelfs, eentje in plastic verpakt en eentje in een gewone envelop, beide op dezelfde dag bezorgd.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:05

Volgens mij is februari nog 'gewoon' geleverd, maar heeft niemand maart gehad.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:25

Astrid heeft mij beloofd dat ik het teveel betaalde abonnementsgeld binnen 6 weken terug zou krijgen..
Inmiddels zijn we 5 weken verder, dus heb maar een mailtje gestuurd of ze als iets wist...
(heb er een beetje een hard hoofd in..)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:51

februari en maart niet gehad, april en mei wel.

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:58

ik had ook opgezegd vis andere mail

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:03

Nou ik heb net gebeld..... het bedrijf is overgenomen door een andere uitgever... maart is daardoor komen te vervallen.... Ik zou deze week april en mei moeten ontvangen... dat is ze beloofd door de nieuwe uitgever..... En juni zou gewoon weer in juni komen.... Ik heb gezegd dat ik het deze week nog afwacht en dat ik anders stappen ga ondernemen.... Ik ben benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:11

Dat hadden ze ook netjes in een brief aan de leden kunnen melden dan ...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:12

Helmoni schreef:
Dat hadden ze ook netjes in een brief aan de leden kunnen melden dan ...

Dat stond in de laatste horsimo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:17

ja nu ineens wel :P hadden ze van mij veel eerder mogen doen bedoel ik ermee. ik heb overgens mei nog niet ontvangen :)

bebbelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:03

Helmoni schreef:
ja nu ineens wel :P hadden ze van mij veel eerder mogen doen bedoel ik ermee. ik heb overgens mei nog niet ontvangen :)

Nou ik kan je vertellen dat je ook niks gemist hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:48

nee dat had ik wel verwacht :) alleen hetgeen over de veranderingen aan horsimo zelf dan :P

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 00:07

apenstaartje schreef:
Helmoni schreef:
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
neutje
Angela_
texelse
bey
Isabonny
onassa
PEET_G
Milan_lover
Kaygee
Jacky91
Fantastico
Kailonne
Flappy_Jr
jelle_belle
gerlover
mabellean
opisop_shop
Hova
Assepoetster
Mirei
Krissie0
Chantaltje23
Helmoni
Lillytjuh
Marijkedam
apenstaartje
iejoor62
dit is het lijstje tot nu toe

Heb mn naam er even bijgezet. Heb ook dmv aangetekende brief opgezegd.. Niets vernomen verder.

** ook mijn naam heb ik er bijgezet, heb ook via mail opgezegd met de reden van geen info over verdubbeling van blad/verzendkosten en het veranderen van de inhoud van het blad, laatste had meer dan 20 pagina's over honden/katten, welke ik ook leuk vind, maar wilde een paardenblad)**
Helaas nog steeds geen reaktie terug gehad. Vind trouwens wel dat ze het blad nog moeten sturen zolang als je ervoor betaald hebt en dan netjes per het volgende jaar stoppen.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:42

hehe ik lees dit topic nu pas :') had met eerdere dingen ook al geen respons gehad maar dan weet ik in ieder geval wat te doen met het opzeggen want dat ga ik zeker doen.

Sla ik de vorige 2 open:

en wat ziet mijn oog..honden en katten >;) als ik iets over honden wou lezen werd ik wel lid van de dierenfriends of iets dergelijks.

edit: wat is nu het verstandigste om te doen met opzeggen? Gewoon een brief sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:57

Ik heb op mijn mail tot dusver ook geen reactie gehad.

En ik ga binnenkort verhuizen, heb dus geen zin om nog 10 jaar te betalen voor iets dat iemand op mijn oude adres ontvangt!

Want als ze adreswijzigingen net zo snel behandelen als opzeggingsmails, vrees ik voor mijn geld :+