Maar voor de crossset vind ik ze supergaaf! Echt heel erg leuk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Wat kost het lak dan extra en verharde binnenkant? want ik ga precies zelfde kopen ook met die witte accenten en hout zool, maar dan geen lak en niet verhard en dat kost 385 ofzo? (iig inde 380 haha) of laat je ook op maat maken?
Anoukie schreef:Ik ga denk ik voor dit model, maar dan zonder de rits aan de achterkant en met een hogere boog:
Nu nog bedenken welke kleur. Ik heb al donkerbruin, cognac en blauw. Het zal vast wel weer lakleer worden denk ik.
Anoukie schreef:Daar moet ik me wel bij aansluiten, voor het crossen gaaf voor de dressuur... Niet echt. Nog geen opmerkingen van jury's erover gehad
?
Evony schreef:Anoukie schreef:Ik ga denk ik voor dit model, maar dan zonder de rits aan de achterkant en met een hogere boog:
Nu nog bedenken welke kleur. Ik heb al donkerbruin, cognac en blauw. Het zal vast wel weer lakleer worden denk ik.
aaah ik vroeg me al af wanneer er een zo'n soort model van derby zou komen
Ik heb ook nieuwe nodig, maar ik heb het niet zo op lipica oa door de ballonkuiten en zo
nu dus deze maar even afwachten
DeadxStar schreef:Dat staat er.. dat heeft iets te maken met oud/nieuw model of iets.
Dat had iemand anders in het lipica topic ook, die had ook een voor en een na foto.
Toen hadden ze gezegd dat het oude model het niet had, en het nieuwe model wel (ofzoiets, k was er niet bij dus precies weet ik t ook niet)