Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimberley77 schreef:Wat goed Teuntje dat je hebt kunnen vinden al dat het in iig geen mensenbloed is...nu de rest nog indien mogelijk hedan weet je tenminste de hoeken waar jullie moeten zoeken een stuk kleiner zullen zijn. Toevallig niet een heel boze oude vriend, klant die bij een slager werkt oid..
Heb weer met verbazing het topic zitten lezen, alle tien de pagina's. Ik denk neveragain, dat het goed bedoeld is van je, maar als iemand geen hulp wilt, dring die dan ook niet op..uit je laatste post "dan lossen ze het maar niet op" maak ik op dat jij het allemaal erg goed weet, exact weet zelfs, want ik lees jouw zin alsof men jou nodig heeft om dit op te kunnen losse. Ga dan met je tips naar de politie en speel die daar door..maar denk dat je de keuze van de staleigenaren etc wel gewoon hebt te respecteren..heeft niets mee te maken of iemand bang zou zijn voor het bovennatuurlijke..
nickyu schreef:neveragain ..
lieverd , begrijp dat je bepaalde gaven hebt
en dat je soms die gebruikt bij moelijke zaken
soms zit de politie ook met het handen in het haar
en wie weet komt er iets zinnigs uit
maar je opstellen zoals je nu doet getuigd niet van profesionaliteit of vertrouwenswaardig
daarbij als ze hadden vermoed dat het hier om een geweldsdislict of vermissing oid ging
ipv hele flauwe grap (gezien dat de paarden niks overkomen is en het hier gaat om oud bloed) dan hadden ze echt wel alle hens aan dek gehad , inclusief eventuele hulp van profesionele bewezen paragnosten
..
wat je duidelijk gemist hebt is dat er hier al meerdere readings geweest zijn
dieren "praten"dan niet zo als mensen maar "liegen"ook niet zoals mensen
er is het een en ander al uitgesloten en bekend
nu jouw indentiteit nog![]()
neveragain schreef:nee hoor ik vertel wat ik weet en wat ik kan doen dat daar niet serieus over gedaan kan worden en dat er niet verder gedacht kan worden dan een neus lang is kan ik niet helpen, op een actie komt altijd een reactie en die is helemaal door jullie zelf gemaakt, heeft niemand in gedwongen
neveragain schreef:Kimberley77 schreef:Wat goed Teuntje dat je hebt kunnen vinden al dat het in iig geen mensenbloed is...nu de rest nog indien mogelijk hedan weet je tenminste de hoeken waar jullie moeten zoeken een stuk kleiner zullen zijn. Toevallig niet een heel boze oude vriend, klant die bij een slager werkt oid..
Heb weer met verbazing het topic zitten lezen, alle tien de pagina's. Ik denk neveragain, dat het goed bedoeld is van je, maar als iemand geen hulp wilt, dring die dan ook niet op..uit je laatste post "dan lossen ze het maar niet op" maak ik op dat jij het allemaal erg goed weet, exact weet zelfs, want ik lees jouw zin alsof men jou nodig heeft om dit op te kunnen losse. Ga dan met je tips naar de politie en speel die daar door..maar denk dat je de keuze van de staleigenaren etc wel gewoon hebt te respecteren..heeft niets mee te maken of iemand bang zou zijn voor het bovennatuurlijke..
Nee, dat heeft te maken met het niet op willen lossen en daar erger ik me aan! wat ik zeg als ik in die situatie zou zitten zou ik ALLES doen om het op te lossen.
neveragain schreef:Kimberley77 schreef:Wat goed Teuntje dat je hebt kunnen vinden al dat het in iig geen mensenbloed is...nu de rest nog indien mogelijk hedan weet je tenminste de hoeken waar jullie moeten zoeken een stuk kleiner zullen zijn. Toevallig niet een heel boze oude vriend, klant die bij een slager werkt oid..
Nee, dat heeft te maken met het niet op willen lossen en daar erger ik me aan! wat ik zeg als ik in die situatie zou zitten zou ik ALLES doen om het op te lossen.