Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:43

Alles wedden. wat je wedden wil dat de vriend bij de politie die jij beschrijft niet bestaat. (en laat ik je al vast waarschuwen; heel goed opletten met je volgende zet.)

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:43

tja als toch niks goed is wat ik zeg en voorstel dan is het niet anders

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:45

Dat dacht ik al ja...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:46

ben erg benieuwd , nrtje naampje
is erg snel gechekt hoor Haha!

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:46

ik ga me niet verdedigen voor jou hoor dan lossen ze het maar niet op en dan gaan ze maar lekker door

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:48

Ik zeg ook niets, je bevestigd alleen mijn vermoeden. Meer niet.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:49

ik geef geen info aan mensen die mij toch niet geloven, simpel

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:50

je wekt anders zelf zoveel argwaan door zo wazig te reageren.. Reageer dan helemaal niet en maak ons niet blij met een dooie mus..

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:50

Dat is jullie eigen manier van reageren geweest

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:51

neen neveragain, dat is wat jij uitgelokt hebt.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:52

en voilà, weer 10 pagina's stom geleuter om NIKS NAKKES NADA, bedankt!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:53

Wat goed Teuntje dat je hebt kunnen vinden al dat het in iig geen mensenbloed is...nu de rest nog indien mogelijk he Lachen dan weet je tenminste de hoeken waar jullie moeten zoeken een stuk kleiner zullen zijn. Toevallig niet een heel boze oude vriend, klant die bij een slager werkt oid..
Heb weer met verbazing het topic zitten lezen, alle tien de pagina's. Ik denk neveragain, dat het goed bedoeld is van je, maar als iemand geen hulp wilt, dring die dan ook niet op..uit je laatste post "dan lossen ze het maar niet op" maak ik op dat jij het allemaal erg goed weet, exact weet zelfs, want ik lees jouw zin alsof men jou nodig heeft om dit op te kunnen losse. Ga dan met je tips naar de politie en speel die daar door..maar denk dat je de keuze van de staleigenaren etc wel gewoon hebt te respecteren..heeft niets mee te maken of iemand bang zou zijn voor het bovennatuurlijke..

neveragain

nee hoor ik vertel wat ik weet en wat ik kan doen dat daar niet serieus over gedaan kan worden en dat er niet verder gedacht kan worden dan een neus lang is kan ik niet helpen, op een actie komt altijd een reactie en die is helemaal door jullie zelf gemaakt, heeft niemand in gedwongen

nickyu

neveragain ..
lieverd , begrijp dat je bepaalde gaven hebt
en dat je soms die gebruikt bij moelijke zaken
soms zit de politie ook met het handen in het haar
en wie weet komt er iets zinnigs uit

maar je opstellen zoals je nu doet getuigd niet van profesionaliteit of vertrouwenswaardig

daarbij als ze hadden vermoed dat het hier om een geweldsdislict of vermissing oid ging
ipv hele flauwe grap (gezien dat de paarden niks overkomen is en het hier gaat om oud bloed) dan hadden ze echt wel alle hens aan dek gehad , inclusief eventuele hulp van profesionele bewezen paragnosten

..

wat je duidelijk gemist hebt is dat er hier al meerdere readings geweest zijn
dieren "praten"dan niet zo als mensen maar "liegen"ook niet zoals mensen

er is het een en ander al uitgesloten en bekend

nu jouw indentiteit nog Haha! Vork

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:55

Kimberley77 schreef:
Wat goed Teuntje dat je hebt kunnen vinden al dat het in iig geen mensenbloed is...nu de rest nog indien mogelijk he Lachen dan weet je tenminste de hoeken waar jullie moeten zoeken een stuk kleiner zullen zijn. Toevallig niet een heel boze oude vriend, klant die bij een slager werkt oid..
Heb weer met verbazing het topic zitten lezen, alle tien de pagina's. Ik denk neveragain, dat het goed bedoeld is van je, maar als iemand geen hulp wilt, dring die dan ook niet op..uit je laatste post "dan lossen ze het maar niet op" maak ik op dat jij het allemaal erg goed weet, exact weet zelfs, want ik lees jouw zin alsof men jou nodig heeft om dit op te kunnen losse. Ga dan met je tips naar de politie en speel die daar door..maar denk dat je de keuze van de staleigenaren etc wel gewoon hebt te respecteren..heeft niets mee te maken of iemand bang zou zijn voor het bovennatuurlijke..

Nee, dat heeft te maken met het niet op willen lossen en daar erger ik me aan! wat ik zeg als ik in die situatie zou zitten zou ik ALLES doen om het op te lossen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:55

neveragain, deze mensen doen ALLES om het op te lossen. Het laatste wat ze kunnen gebruiken is een of andere onbekende die doet alsof ze de waarheid in pacht heeft maar zichzelf niet bekend maakt en liever het interessante persoontje uit hangt ipv ook daadwerkelijk te helpen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-12-06 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:56

nickyu schreef:
neveragain ..
lieverd , begrijp dat je bepaalde gaven hebt
en dat je soms die gebruikt bij moelijke zaken
soms zit de politie ook met het handen in het haar
en wie weet komt er iets zinnigs uit

maar je opstellen zoals je nu doet getuigd niet van profesionaliteit of vertrouwenswaardig

daarbij als ze hadden vermoed dat het hier om een geweldsdislict of vermissing oid ging
ipv hele flauwe grap (gezien dat de paarden niks overkomen is en het hier gaat om oud bloed) dan hadden ze echt wel alle hens aan dek gehad , inclusief eventuele hulp van profesionele bewezen paragnosten

..

wat je duidelijk gemist hebt is dat er hier al meerdere readings geweest zijn
dieren "praten"dan niet zo als mensen maar "liegen"ook niet zoals mensen

er is het een en ander al uitgesloten en bekend

nu jouw indentiteit nog Haha! Vork

Amen!! En nu ga ik naar bed, heb morgen een examen te doen...

nickyu

neveragain schreef:
nee hoor ik vertel wat ik weet en wat ik kan doen dat daar niet serieus over gedaan kan worden en dat er niet verder gedacht kan worden dan een neus lang is kan ik niet helpen, op een actie komt altijd een reactie en die is helemaal door jullie zelf gemaakt, heeft niemand in gedwongen

okee ..ff voelen .. je weet nog bar weinig ..je kan iets (even in het midden gelaten of dat daadwerkelijk zo is en zo ja of dat dan sterk genoeg is ..)..maar dan moet je wel op de lokatie zijn en garanties geef je niet en reageert als een puber

heb ik iets gemist Haha!

oja je hebt een "vriend"die bij de politie werkt
en daar weet je het batch nr niet van en die persoon weet nog niks van deze zaak
dus zit iig in andere regio Vork
Laatst bijgewerkt door nickyu op 14-12-06 00:58, in het totaal 1 keer bewerkt

neveragain

dat is NIET waar, ik zeg dat wij misschien meer dingen naar boven kunnen halen maar dat is weer niet goed?? dan is er NIET alles aan gedaan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:57

nickyu; ja, het feit dat ze niets kan en, zoalsk al eerder zei, alleen maar het interessante persoontje komt uithangen. Dat is waar ik me aan irriteer.

Kga het laten voor vandaag. Truste en succes.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:00

Het is niet mijn gewoonte om om info te vragen zonder het hele topic te lezen, maar ik ben een paar dagen weggeweest en er zijn echt 30 pagina's bijgekomen... dus zou iemand die het allemaal gevolgd heeft misschien een update kunnen geven van wat er nu uitgekomen is? Ik las ergens dat het bloed in elk geval niet van een mens is? Dat is op zich al geruststellend, hoewel het natuurlijk een kl*te-idee blijft dat er zomaar iemand op je erf is geweest die zulke dingen doet. Is er inmiddels al meer bekend over een mogelijke dader of een motief ofzo?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:00

geloof best wel dat ze een vorm van heldervoelendheid heeft ..das wel duidelijk
maar als je het aan mij vraagt niet sterk genoeg
word ook teveel beinvloed door eigengevoel

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:01

er is een erg flauw vermoeden van de richting waar men in moet zoeken
bloed is van een dier en al wat ouder (het bloed dus)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:01

neveragain schreef:
Kimberley77 schreef:

Nee, dat heeft te maken met het niet op willen lossen en daar erger ik me aan! wat ik zeg als ik in die situatie zou zitten zou ik ALLES doen om het op te lossen.

Nu breekt echt mijn klomp!! Ik heb ***** 2 uur overgewerkt om de afkomst van het bloed EIGENHANDIG te onderzoeken, ik heb 3 pathologen hiervoor van hun normale werk gehouden, die normaal gesproken 100 euro per uur verdienen, met vele paragnosten gesproken, gediscussieerd, met de politie gesproken, de technische recherge is bij ons op stal geweest, we hebben alle aparte bevindingen naast elkaar gelegd, vergeleken... Ik slaap 's nachts nog maar 3 uur per nacht, omdat ik alles zit te overpiekeren.. Het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt is dit hele gebeuren.

En nu komt er een of ander iemand het topic binnen stormen, een week nadat het gebeurd is, met wazige verhalen over dat geesten het hebben gedaan en die moet ik dan zonder meer ineens geloven????????? En op stal uitnodigen om de boel te onderzoeken?? terwijl het bloed allang is opgeruimd, omdat iedereen misselijk werd van de stank??

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:02

neveragain schreef:
Kimberley77 schreef:

Ik denk dat men het zeker wel op wilt lossen, dat zie je hier ook, alleen wortd niet alle gedachten vrijgegeven, logisch..het is mss niet jouw manier van iets oplossen, dat is uiterst frusterend als je graag wilt helpen, maar speel je info dan door aan de politie. Die zal er niets mee doen meteen, maar tegenwoordig weet ik uit ervaring dat zij zeer zeker wel openstaan voor het paranormale en zullen je gedachtengang en gevonden zeker noteren. Ik zie ook dat je het goed bedoeld, maar de manier waarop is het meer denk ik. (althans, zo komt het op mij over hoor, praat niet voor anderen)Die vriend van je bij de politie zoals ik begrijp, heeft niet eens het recht om een bestaande zaak
'over te nemen' zonder overleg binnen het team. (tenzij anders bevoegd)..hij zou zijn beediging op het spel kunnen zetten daarmee Lachen