Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucia88 schreef:Dit topic wordt ook wel een beetje een verslaving hier! Elke keer bokt openen om te kijken of er nieuws is! Ook als ik 's avonds laat of 's nachts nog wakker ben...
Ponytante schreef:Ik ging even kijken in het dikke buiten -topic voor peer support (geen appel!) van ervaringsdeskundigen. Staat in het eerste bericht dat langste (Bokt) dracht 388 dagen was!
Dat betekent, dat in het ergste geval (geen veulen) we nog voorpret kunnen hebben tot en met 14 maart(23 dagen over één jaar vanaf 20 feb)
Ik zou je ts wel adviseren of voor 14 maart iig een paar nachten door te slapen.![]()
Poekkie heeft een valide vraag, hopelijk zit er schot in de zaak 'veulen' of anders hopen dat Skyla weer rustig is.
Poekkie schreef:Ponytante schreef:Ik ging even kijken in het dikke buiten -topic voor peer support (geen appel!) van ervaringsdeskundigen. Staat in het eerste bericht dat langste (Bokt) dracht 388 dagen was!
Dat betekent, dat in het ergste geval (geen veulen) we nog voorpret kunnen hebben tot en met 14 maart(23 dagen over één jaar vanaf 20 feb)
Ik zou je ts wel adviseren of voor 14 maart iig een paar nachten door te slapen.![]()
Poekkie heeft een valide vraag, hopelijk zit er schot in de zaak 'veulen' of anders hopen dat Skyla weer rustig is.
Wow wat lang! En hoe zag die merrie er uit rond 340 dagen?
Poekkie schreef:Wow wat lang! En hoe zag die merrie er uit rond 340 dagen?
Marjoleine89 schreef:Je ziet aan de foto’s het verschil al af in karakter, hele gave die van een maand oud
Mijn veulen was inderdaad na 404 dagen geboren, dysmatuur. Aan de placenta was niets afwijkends te zien maar waarschijnlijk wel de reden. Merrie was gewoon fit gedurende de dracht