@Eelmo: Haha nouja we dekken dit jaar sowieso niks en als we volgend jaar dekken, gebruiken we onze eigen hengsten . Dus de komende 4 jaar zit je veilig (alhoewel... , you never know)
Prachtige veulens allemaal en fijn dat je weer te paard bent. Maar , zit jij nou echt met blote benen op een zadel? Ik krijg onmiddellijk knijpblaren, niet te doen.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-25 00:18
@Mirjam79 : Ja he, ze zitten stuk voor stuk goed in hun vel gelukkig. Ik ben al even bezig met kruiden bijvoeren, onder andere kaneel,brandnetel, kamille goudsbloem, paardenbloem etc en ik merk echt dat ze daar het goed op doen ze glimmen allemaal de weide uit
En natuurlijk nu sinds 3 weken het goede hooi, je ziet ze opknappen
@Charootje: Van bovenaf oortjes bewonderen blijft hemel op aarde voor mij....Mennen is leuk,maar het gevoel van erop zitten en samen rondsturen blijft onbeschrijfelijk.
@Tijn8 : Dank je wel
@Pien_2010: dank je !
@Eelmo: haha, nou ik hou je op de hoogte hier hoor
@Pillow : Ja het was even snel het zadel voelen, gewoon 5 minuten stappen op het erf, dus daar krijg ik nog geen knijpblaren van als ik had gedraafd was het een ander verhaal
Ik kreeg een Ukkie foto verzoek, dus hierbij onze Uk vandaag die met haar friends in een nieuwe weide met gras mocht:
M'n gouden dame ze is lekker paard aan het zijn in de groep, we poetsen een keer in de week en verder mag ze lekker zijn en zien we wel wat de toekomst ons gaat brengen.