dan had ik het alvast verkeerd begrepen.

ik dacht dat de hele tekst er mocht staan, als de link er maar bij stond.
Niet dus

Voor de leesbaarheid van de topics vind ik juist een complete tekst fijner.
Maar dat mag dus niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:alinea uit bron
Citaat:bla bla
Mist schreef:Daarom overweeg ik Hart v Nederland uit te nodigen als ik mijn omheining in orde heb (ze mogen me van achter filmen, wil niet met smoel op tv) en dan even dit soort dingen er uit te gooien op mijn subtiele manier, journalistiek waarde 0 maar wel groot bereik
Btw is er een doneer actie gaande voor spandoeken
Op nowolves als iemand concreet iets wil doen ( zal maar geen link plaatsen)
Mac schreef:ik weet niet of dat nuttig is (doornen) als je kijkt naar een hond dan is de neus belangrijker dan zicht. Heb ook windgaas overwogen aan de buitenkant omdat dat moeilijker klimmen is. Maar in mijn geval zou dat het zicht vd cameras op de weide ook beperken. Ik heb AI cameras en kan ze makkelijk instellen om mij alarm te geven als er een mens op de wei loopt. Ik ga kijken of ik die kan activeren voor hondachtigen. Die cameras volgen de paarden in de wei, doen het helemaal zelf dus moet kunnen denk ikMist.
We willen iig ook overal hagen met doornen aan de binnenkant van het heras hekwerk zetten. Lijkt me dat dat ook niet heel aantrekkelijk is om in te landen mochten ze proberen over het hek te klimmen. Misschien dat het ook wel helpt om ze het zicht te belemmeren op een mogelijke prooi?
tigertjheu schreef:Gelukkig zal dit dan al snel als probleemwolf gezien worden waarna afschot zal volgen. (Pagina 17 Wolf en hond van het interprovinciaal wolvenplan.)
Dus normaal. Nee dat zal het niet worden.
DuoPenotti schreef:Nadeel als ze de illegale jager pakken die die flink te klos.
Anders werd het wel meer gedaan denk ik.
https://www.ad.nl/buitenland/unieke-zaa ... ~a12a3ee2/