Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Phuddle ach ook naar de bekkentrekker.. Ze zien er altijd zo zielig uit..
Maar dat gras maakt een hoop goed!
Xutopia, mijn dierenarts is tandarts, das wel makkelijk.
Noisy, gefeliciteerd, wat een schatje!![]()
Mooi diertje!
Mrs Midnight ja de mensen hebben nu nog meer tijd om vervelend te doen op internet..
Fijn dat het verder goed gaat!
Granoek, gefeliciteerd!
Hebbie geen foto van het babyreusje?
Noisy schreef:Nou, dat is wel duidelijk Miranda haha! Je hebt eer van je werk![]()
Dat gaat helemaal goedkomen met Marie CalipsoLover![]()
Aah, een mooi tankje Granoek. Komen er nog meer veulens bij jullie? Bij ons op stal nog 2.
Ik sta gelukkig ook op een relatief kleine pension stal en wij houden netjes afstand van elkaar. Verder neemt iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid en als je verkouden bent of iets wat op covid-19 lijkt, blijf je thuis.
Vandaag heb ik Rudi ook weer opgepakt. Na de eerste keer erop hebben we niks meer gedaan ivm het veulentje.
Vandaag heb ik de dubbele longe erbij gepakt om eens te kijken hoe hij daar op reageert. Alsof hij nooit anders doet gewoon! Linksom, rechtsom, achterwaarts. Alleen halthouden was in het begin iets lastig omdat ik er nog niet recht achter stond, maar eenmaal daar hield hij gelijk netjes halt. Trots!!!De volgende keer ga ik de lijnen aan het bit vastmaken ipv het halster en dan kunnen we langzaam gaan uitbouwen richting het officieel inrijden