Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Monique1963 schreef:Hoi allemaal. Dank voor jullie berichtjes. Grappig dat zo'n oud huismiddeltje zo bekend is. Vanmorgen hadden de muizen alle biks met bier opgegeten uit Callas haar bak, of zou het toch stiekem Callas zelf geweest zijn.
En ze had het zaagsel goedgekeurd kennelijk want het zat hoog in haar staart, wat wil zeggen dat ze erop geslapen heeft.
Zaagsel vind ik overigens wel een heel stuk makkelijker schoonhouden zeg. Ideaal. Maar je moet het niet hoeven kopen. Een baal zaagsel is 12 euro. Daar doe ik twee dagen mee. Een pak stro van 500 kilo is 15 euro en daar doe ik met drie paardjes een halve winter mee...
We hebben nu zaagsel gehaald bij de zagerij. Dat is ook minder wit. Ben benieuwd wat ze daar nu weer van vindt...
maar na al meer dan 12 jaar ben ik heel blij dat ik dat niet gedaan heb
zijn en niet de dominante is het punt dat belangrijk is maar klinkt allemaal veel simpeler dan het is. Wij mensen zitten ook anders in elkaar dan paarden. Het is en blijft zoeken want ieder paard is anders.
is een van de belangrijkste doorbraken geweest. En dominant doe ik af en toe wel hoor. Ik ga wel eens voor haar voerbak staan, dan ben ik de eerste die eet. Niet dagelijks, maar zo af en toe. En eerst zou ze doorgedramd hebben, nu vindt ze het heel duidelijk heel erg niet leuk dat ik dat doe, maar ze houdt wel netjes afstand en wacht tot ik aangeef dat ze erbij mag.
Zuchini iedere dag zal ik niet doen dat biertje, mogelijk wel als ik alcoholvrij bruin bier kan vinden. Dat gist is dan dus goed voor bloedarmoede, nieren en darmflora en volgens Tanteflavie gaat ze er ook van glimmen. Wondermiddel! En Joey, nu je dat zo zegt van alcohol, waarschijnlijk zal alcoholvrij bier ook werken. Het gaat om de gist. Pien doe maar lux voor jouw paardjes, toe maar Guiness, niet minder ?
En Shanna, vroeger vond ik bierdrinkende vrouwen ook vulgair, tegenwoordig mag ik graag zelf een rood biertje drinken! SmileyDees Heb je het al geprobeerd?
dat vind ik dan weer karig hoor
Mijn paarden krijgen in principe alle groene resten, maar uien, prei en knoflook hoeven ze niet. Desondanks heeft Callas wel knoflookpoeder gehad, duurde ook heel lang eer ze het at. De shetten vinden bananenschillen ook heel lekker, maar daar trekt madam haar neus voor op. Het is echt wat de boer niet kent dat vrit ie nie.
ik ben een vulgaire vrouw
want elke dag drink ik een biertje (→ geen pils dus!!) na het werk met mijn man. Daar blijft het dan ook bij.
Man is al een jaar of 10 (hobby)brouwer, we hebben sinds kort een heuse brouwkelder onder ons huis en er zijn nu beginnende plannen om commercieel te gaan! Dus ook hier een goedgevulde bierkast

Heel veel succes!