Volpensiib is inderdaad luxe! Fijns dat het zo goed bevalt. Wat heeft Nayeli weinig wintervacht op de foto's
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? 

.
Dan maak ik gelijk alle paarden bomproof haha.
Gaat er inderdaad om dat hij fijn kan opgroeien, maar kan me voorstellen dat het leuker is als hij dichterbij staat of je er meer mee kon. Doen de andere eigenaren niks met de merries dat ze wel komen, maar niet te aaien zijn?
Zou gewoon een keer kijken hoe ze reageren op een paraplu/ plastic zak. Heeft de rest ook baad bij als jij die paarden even bomproef maakt
Nee maar jij kan het het beste inschatten of dat kan. 
En ik heb eigenlijk nog nooit andere mensen daar bij de paarden gezien.. Behalve de eigenaar van de stal dan. Ik weet ook niet of het sportpaarden zijn, die ze gewoon na 3 jaar weer ophalen en er dan mee aan de slag gaan? 

' , alsof ze water zagen branden. Ik kwam niet meer van ze af, ze vonden het zó spannend en interessant.

Stond ik daar met mijn paraplu voor míjn paard, met 8 andere, stuiterende jaarlingen om mij heen..

Lamarxhorse schreef:Welkom puppy wat een leuk paard heb je!!
En op dezelfde dag geboren als die van mij![]()
Ik sla een weekje over Tjaa dat kan nu nog ook al mis ik hem wel altijd als ik hem zo lang niet zie maar ja geen zin om de deur uit gaan

dit gaan we uitbreiden. Helaas geen foto kunnen maken.