Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:@jill: iets voor een volgend vlog: ik zou het interessant vinden als je iets wil delen over de aankoop van je ponies en paarden. en dan met name Armani, Zamacho en Enzos. Ik denk dat basis-dressuur voor de meeste paarden haalbaar moet zijn, maar ik denk dat het hoogste niveau niet voor elk paard haalbaar is.
Ik denk dat oa de combi van jou gevoel voor paardrijden, het harde werken en de aanleg van de paarden voor het hogere werk heel goed werken.
Maar hoe heb jij daar de juiste paarden bij gevonden?
Jotoma schreef:@jill: iets voor een volgend vlog: ik zou het interessant vinden als je iets wil delen over de aankoop van je ponies en paarden. en dan met name Armani, Zamacho en Enzos. Ik denk dat basis-dressuur voor de meeste paarden haalbaar moet zijn, maar ik denk dat het hoogste niveau niet voor elk paard haalbaar is.
Ik denk dat oa de combi van jou gevoel voor paardrijden, het harde werken en de aanleg van de paarden voor het hogere werk heel goed werken.
Maar hoe heb jij daar de juiste paarden bij gevonden?
_kimm schreef:Weer een heel leuk filmpje Jill! Leuk ook om te zien hoe je bent begonnen en hoe je steeds beter bent geworden. Ik het filmpje rijd je eerst met hoed en daarna weer met cap is er een rede voor deze overstap?
Jiill_ schreef:_kimm schreef:Weer een heel leuk filmpje Jill! Leuk ook om te zien hoe je bent begonnen en hoe je steeds beter bent geworden. Ik het filmpje rijd je eerst met hoed en daarna weer met cap is er een rede voor deze overstap?
Ik vind een hoedje een beetje 'uit', het zit niet zo lekker en er kunnen geen diamantjes en glittertjes opVeel fijner een cappie, en ook wel veilig natuurlijk!
Marieke1495 schreef:Ik vind het heerlijk om je vlogs te kijken Jill! En zoals de anderen al zeggen én ook jouw doel is, zijn ze ook heel inspirerend en motiverend! Helemaal nu ik zelf met een 4 jarige begin is het leuk om te zien dat je met beide paarden ook echt in de B begonnen bent!
Wat me ook wel eens leuk lijkt is een vlog Door de ogen van je moeder, wat is haar rol tijdens het trainen en evt de wedstrijden?Vind je moeder in de vlogs altijd en erg toffe vrouw!
Jiill_ schreef:Beau_Myrthe schreef:Super leuke volgs Jill! Ik moet zo om jou nuchterheid lachen
Hahah lief compliment! Wat vonden jullie trouwens van mijn afgeknauwde nagellak![]()
*schaam*
Jiill_ schreef:Beau_Myrthe schreef:Super leuke volgs Jill! Ik moet zo om jou nuchterheid lachen
Hahah lief compliment! Wat vonden jullie trouwens van mijn afgeknauwde nagellak![]()
*schaam*
IwanLuver schreef:Super leuke vlog over Armani.
En wat ik mooi vind om te zien is dat je ouders ten alle tijden zo betrokken zijn!!
Ik herken dat wel en dat is super fijn. Mijn moeder is door mij gaan rijden en mijn vader heeft ooit zijn menbewijs gehaald.
Misschien heb je dat wel eens verteld maar heb jij ook broers of zussen? Zo ja rijden die ook? En rijdt je moeder ook?