[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:33

Weer een heel leuk filmpje Jill! Leuk ook om te zien hoe je bent begonnen en hoe je steeds beter bent geworden. Ik het filmpje rijd je eerst met hoed en daarna weer met cap is er een rede voor deze overstap?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:35

Denk dat dit te maken heeft met cap-verplichting?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:09

Ik heb weer genoten van je vlog, en jij hebt mij geïnspireerd om er toch voor te gaan, en weer een paar wedstrijden ingeschreven!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:24

Vlog#44&45 zijn weer super leuk. vooral de knappe pony Armani. En wow wat zijn je beide paarden veranderd.

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:53

Ik zou het ook best leuk vinden om een van enzos zn wedstrijd dagjes te volgen!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:20

Leuke vlog weer en precies op het juiste moment. Gister ietwat teleurgesteld thuis gekomen van concours maar na je vlog had ik de vibes weer... we blijven oefenen!! :D :D.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:48

@jill: iets voor een volgend vlog: ik zou het interessant vinden als je iets wil delen over de aankoop van je ponies en paarden. en dan met name Armani, Zamacho en Enzos. Ik denk dat basis-dressuur voor de meeste paarden haalbaar moet zijn, maar ik denk dat het hoogste niveau niet voor elk paard haalbaar is.
Ik denk dat oa de combi van jou gevoel voor paardrijden, het harde werken en de aanleg van de paarden voor het hogere werk heel goed werken.
Maar hoe heb jij daar de juiste paarden bij gevonden?

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 12:01

Jotoma schreef:
@jill: iets voor een volgend vlog: ik zou het interessant vinden als je iets wil delen over de aankoop van je ponies en paarden. en dan met name Armani, Zamacho en Enzos. Ik denk dat basis-dressuur voor de meeste paarden haalbaar moet zijn, maar ik denk dat het hoogste niveau niet voor elk paard haalbaar is.
Ik denk dat oa de combi van jou gevoel voor paardrijden, het harde werken en de aanleg van de paarden voor het hogere werk heel goed werken.

Wat een goed idee! Dat zou ik ook wel leuk vinden om te zien! :j

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 14:10

Jotoma schreef:

_O- ik moet altijd een beetje lachen als ik dit lees. Ik heb geen magische paarden-scout-skills laten we dat voorop stellen.

Ieder gezond paard met 3 normale gangen kan de lichte tour halen in mijn ogen, daar hebben ze echt geen speciale skills voor nodig die niet ieder paard zou kunnen leren. Het ligt voornamelijk aan ons als ruiters dat dat er niet uitkomt. Dat laatste stukje talent voor de grand prix is in mijn ogen wel bijzonder, dat is ook een beetje een gok, maar ik heb het idee dat ik goed gok omdat ik toevallig van compacte, sensibele beestjes hou met goede reflexen ( en soms beetje boefjes -O- )

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 14:11

Dankjewel allemaal weer voor de lieve reacties :* ik ben heel blij dat de laatste vlogs zo goed ontvangen zijn!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 14:12

_kimm schreef:
Weer een heel leuk filmpje Jill! Leuk ook om te zien hoe je bent begonnen en hoe je steeds beter bent geworden. Ik het filmpje rijd je eerst met hoed en daarna weer met cap is er een rede voor deze overstap?

Ik vind een hoedje een beetje 'uit', het zit niet zo lekker en er kunnen geen diamantjes en glittertjes op :Y) Veel fijner een cappie, en ook wel veilig natuurlijk!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:17

Jiill_ schreef:
_kimm schreef:

Ik vind een hoedje een beetje 'uit', het zit niet zo lekker en er kunnen geen diamantjes en glittertjes op :Y) Veel fijner een cappie, en ook wel veilig natuurlijk!

Haha mooi verwoord. _/-\o_

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:31

Ik vind het heerlijk om je vlogs te kijken Jill! En zoals de anderen al zeggen én ook jouw doel is, zijn ze ook heel inspirerend en motiverend! Helemaal nu ik zelf met een 4 jarige begin is het leuk om te zien dat je met beide paarden ook echt in de B begonnen bent!

Wat me ook wel eens leuk lijkt is een vlog Door de ogen van je moeder, wat is haar rol tijdens het trainen en evt de wedstrijden? :) Vind je moeder in de vlogs altijd en erg toffe vrouw! :D

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:40

Super leuke volgs Jill! Ik moet zo om jou nuchterheid lachen :)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 14:55

Marieke1495 schreef:
Ik vind het heerlijk om je vlogs te kijken Jill! En zoals de anderen al zeggen én ook jouw doel is, zijn ze ook heel inspirerend en motiverend! Helemaal nu ik zelf met een 4 jarige begin is het leuk om te zien dat je met beide paarden ook echt in de B begonnen bent!

Wat me ook wel eens leuk lijkt is een vlog Door de ogen van je moeder, wat is haar rol tijdens het trainen en evt de wedstrijden? :) Vind je moeder in de vlogs altijd en erg toffe vrouw! :D

lief! Ik zal eens vragen of ze dat ziet zitten, een mama-vlog ;)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 14:56

Beau_Myrthe schreef:

Hahah lief compliment! Wat vonden jullie trouwens van mijn afgeknauwde nagellak _O- -O- *schaam*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:17

Jiill_ schreef:
Beau_Myrthe schreef:

Hahah lief compliment! Wat vonden jullie trouwens van mijn afgeknauwde nagellak _O- -O- *schaam*

Haha, deze dingen vallen mij normaal gesproken nooit op. Nu wel, maar dat komt doordat mijn moeder mij er een keer op wees bij mezelf in een filmpje haha! :')

Super leuke vlogs! Leuk verteld en ook zeker inspirerend! :) Nou zal ik met mijn Fjordenman wel niet ver komen, maar binnenkort gaan we nu wel weer een keer op wedstrijd. :)

justeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:00

Ik vind de vlogs zo leuk en motiverend Jill! Het lijkt mij heel interessant om een keer een video over het voerschema van Macho en Enzos te zien. Ik dacht dat je het daar zelf ook een keertje over had in een vlog :)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:01

Ik denk dat afgeknauwde nagellak de nieuwe mode wordt! :P

Ik ben zelf wel benieuwd naar de trainers die je hebt gehad, wat je hebt meegenomen van trainers in het verleden en wat je zoekt in een trainer (buiten je moeder om dus).
En ik ben stiekem wel nieuwsgierig naar de zwakke punten van Macho en Enzos en hoe je daar dan op traint.

Oh en wat een knappe pony's heb jij gehad zeg! Bofkont :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:29

Jiill_ schreef:
Beau_Myrthe schreef:

Dat hebben paardenmensen nou eenmaal :(:) (kijkt naar eigen nagels... :o )

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:40

Jiill_ schreef:
Beau_Myrthe schreef:

Vooral blij dat ik niet de enige ben die daar mee over straat gaat :') Hahaha!

Leuke vlogs, wat superleuk hoe je vriendin die boekjes zo heeft gemaakt. Wel erg knap hoe je ze in korte tijd zo omhoog hebt gereden.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:59

IwanLuver schreef:
Super leuke vlog over Armani.
En wat ik mooi vind om te zien is dat je ouders ten alle tijden zo betrokken zijn!!
Ik herken dat wel en dat is super fijn. Mijn moeder is door mij gaan rijden en mijn vader heeft ooit zijn menbewijs gehaald.

Misschien heb je dat wel eens verteld maar heb jij ook broers of zussen? Zo ja rijden die ook? En rijdt je moeder ook?

Jill, zou je ook nog mijn vragen beantwoorden :)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 17:25

ohja sorry! Was even op deze pagina ingehaakt.

Ik heb een broer van 27, die woont en werkt in Duitsland bij Hamburg. Mijn moeder rijdt niet, heeft ze wel gedaan vroegah, maar het gaat haar beter af vanaf de grond :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:29

Jiill_ schreef:
Beau_Myrthe schreef:

Het was alsof ik naar mezelf keek, zulke nagels heb ik ook altijd! :=

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:07

Oh, die nagellak! Zo herkenbaar! :j

Helaas al een tijdje niet meer in de paarden, maar doe wel aan stijldansen en dan wil je ook niet weten hoe m'n teennagels eruit zien na een avondje als ik er nagellak op gedaan heb...