Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
F_inley schreef:Even onder de meeleessteen vandaan het is wel degelijk nuttig hem te laten komen die van mijn bleek scherpe haken te hebben zijn wangen waren zelfs open
Azmay schreef:F_inley schreef:Even onder de meeleessteen vandaan het is wel degelijk nuttig hem te laten komen die van mijn bleek scherpe haken te hebben zijn wangen waren zelfs open
Wangen heb ik gevoeld, die waren heel zover ik kon voelen (vingerlengte) maar de tanden leken wel een klein beetje scherpig(ik weet niet hoe scherp de hoeken mogen zijn, mijn eigen tanden zijn ook scherp natuurlijk). Voelen is wel moeilijk gezien ze bleef kauwen met mijn vingers in haar mond en ik er liever niet tussen wil zitten
F_inley schreef:Azmay schreef:Wangen heb ik gevoeld, die waren heel zover ik kon voelen (vingerlengte) maar de tanden leken wel een klein beetje scherpig(ik weet niet hoe scherp de hoeken mogen zijn, mijn eigen tanden zijn ook scherp natuurlijk). Voelen is wel moeilijk gezien ze bleef kauwen met mijn vingers in haar mond en ik er liever niet tussen wil zitten
Weet ook niet hoe scherp ze mogen zijn. Maar Fin had aan de ene kant scherpe haken en aan de andere kant zeer scherpe haken.
Maar die l*l had totaal niks laten merken met rijden ect dus blij dat ik hem gewoon heb laten komen. En als er niks is ja jammer dan liever een x te veel dan te weinig vind ik
Art_Ificious schreef:Harley ga ik ook pas in April laten nakijken op eventuele doppen aangezien hij dan toch al verder is met wisselen.
Azmay schreef:Nies_ schreef:Kan in beide gevallen gewoon door doppen komen.
Ik ben bang dat ze daarom ook zo mager is geworden deze winter, maar een tandarts laten komen voor een wisselend paard lijkt me niet zo nuttig of wel?