oh wat een zonde dat ze naar een stal met uitloop moet verhuizen, balen dat zoiets natuurlijk (begrijpelijk) duurder is. En wat een supermams heb jij zeg. Ik hoop ook dat dit maar een tijdelijk oplossing hoeft te zijn en ze sterk genoeg wordt om weer naar de paddock te verhuizen.
Ik denk dat de overgang misschien net ff iets te groot is geweest voor haar. Maar zoals hierboven meerdere malen is gezegd denk ik ook dat het niet hoeft te betekenen dat ze helemaal nooit op de verharde paddock zal kunnen. Ik gok dat een stal met uitloop voor haar op dit moment ideaal is om haar spieren aan meer beweging e.d. te laten wennen en dat ze over een paar maanden gewoon lekker weer terug kan naar haar nieuwe vriendjes.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 19-11-15 14:25
Vervelende update, maar wat fijn dat je moeder de kosten wil dragen!
Bambi haar tijdelijke stal waar ze stond toen ze kwam, wordt haar eigen vaste stalletje. We gaan een stukje van Hope haar zandpaddock afzetten (loopt in een punt, dus ze krijgt de punt ) waar ze overdag kan staan. En dit tegen "apart tarief". Echt super!!! Ben er echt blij mee!!
De reden dat hooi voor Bambi weinig nut heeft: Zo komt het uit haar mond gevallen.
En die prop wil niet zeggen dat het helemaal geen nut heeft om Bambi hooi te voeren. Zou zomaar kunnen zijn dat ze die proppen ergens stopt waar het nog een beetje zeer doet en dat ze in ieder geval wel de helft er van binnenkrijgt