Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dees schreef:Die Oscar x LA ziet er inderdaad uit als een sympathiek beestje!Pletje123 schreef:Waratje: niet iedereen heeft zoveel zelfkennis of erkent dat hij/zij het niet goed kan zien. Veel mensen zijn zo vreselijk eigenwijs, dat ze met een paard thuis komen waarvan het verhaal niet klopt (daar zijn ze dan vaak met open ogen in getuimeld) of met een paard wat totaal niet bij ze past..
Dat is toch niks nieuws?
Dan verdien je ook niets beter dan je krijgt.
Dat valt in mijn beleving dan gewoon onder de noemer 'leergeld'.
Hebben we allemaal wel eens moeten betalen.
Evelien_1987 schreef:Vaak staat er bij een advertentie de prijsklasse van een paard. Lagere prijsklasse, normale prijsklasse en hogere prijsklasse. Wat zijn voor jullie de bedragen die bij deze klasses horen?
Misschien meer een discussiepunt dan dat dit vast ligt...? Maar ik was wel benieuwd wat jullie vinden.
Evelien_1987 schreef:Vaak staat er bij een advertentie de prijsklasse van een paard. Lagere prijsklasse, normale prijsklasse en hogere prijsklasse. Wat zijn voor jullie de bedragen die bij deze klasses horen?
Misschien meer een discussiepunt dan dat dit vast ligt...? Maar ik was wel benieuwd wat jullie vinden.