Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
monica08 schreef:Heeft er iemand dit paard al eens een bezoek gebracht?
http://www.bokt.nl/markt/ad/54851/4-jarig-dressuurpaard
monica08 schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de friese merrie geweest, heb dit maal samen met een stalgenoot daar een buitenritje gemaakt. Was ze erg braaf, ze vond alleen boten erg eng maar ik moet zeggen dat die ook wel erg hard aan het varen waren.
Verder was het wat een rare bezichtiging, verkopende partij moest halverwege weg omdat haar zoontje ziek was en alles eronder had gekotst.. Erg raar weggegaan dus en ik wilde graag de merrie op de trailer zien en dat is dus helaas ook niet gelukt.
Pletje123 schreef:monica08 schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de friese merrie geweest, heb dit maal samen met een stalgenoot daar een buitenritje gemaakt. Was ze erg braaf, ze vond alleen boten erg eng maar ik moet zeggen dat die ook wel erg hard aan het varen waren.
Verder was het wat een rare bezichtiging, verkopende partij moest halverwege weg omdat haar zoontje ziek was en alles eronder had gekotst.. Erg raar weggegaan dus en ik wilde graag de merrie op de trailer zien en dat is dus helaas ook niet gelukt.
Als haar kind plots zo ziek wordt, kan ik me voorstellen dat ze halverwege weg moest. Snap dat dat dan even raar gaat, maar kan je niet gewoon nog een keer gaan kijken?
Als mijn kind ineens erg ziek wordt, dan stuur ik eventuele verkopers ook naar huis..
monica08 schreef:Natuurlijk snap ik dat wel, maar mag ik daarom niet balen? En ik ga niet voor alleen het trailerladen nogmaals daarheen. Het is voor ons toch 1u en 15min. rijden.
Vond het gewoon raar, ik kwam terug van 20 min. buitenritje en is de verkoper wegZe had overigens haar kinderen mee.
Anyway, ze mailde inmiddels dat ze wel iets wilde zakken in prijs. Ik heb haar nogmaals een bod gedaan en daar mag ze mee akkoord gaan en anders zoeken we gewoon verder!
Pletje123 schreef:Dankjewel! Hij heet HugoHij ligt nog in het ziekenhuis helaas.. er is sprake van bloedgroepantagonisme, waardoor hij onder de blauwe lampen moet liggen.. Dus een hele gekke en vooral teleurstellende kraamweek.. Hopelijk mag hij van het weekend wel mee. Het is overigens niet iets ernstigs hoor en zodra het klaar is, komt het ook nooit meer terug.