Shirley schreef:Denk dat als je je hoefsmid belt, hij vandaag nog komt.
Die van mij in elk geval wel
Ze mogen pas donderdag komen. Eerder kan het verband er helaas nog niet af.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik was echt in alle staten, blijkt hij alleen een hoefzweer te hebben. Maar de dierenarts had dit ook nog nooit gezien. Frum reageert heel bijzonder op pijnprikkels.
Moet gewoon huilen van opluchting. Pfff. Stom paard.
_Lorette_ schreef:Ik ben zo bang voor het moment waarop ik moet beslissen dat het genoeg is geweest. Omdat zijn ataxcie te erg wordt, omdat hij ouderdomsgebreken krijgt (gunstigste geval), of omdat revalidatie niet te combineren is met zijn ataxie... Dat was al bijna zo met de wond tot zijn peesschede. Frum kan neit naar de kliniek en hij kan al helemaal niet geopereerd worden. Dus als er een keer gekkigheid is, zoals vandaag, dan bereid ik me er vaak al op voor dat ik voor een moeilijke keuze kan komen te staan. Dat vind ik zo heftig! Ik wil er aan de ene kant helemaal niet over nadenken en aan de andere kant voel ik me daar toe verplicht. Die zorgen kosten me erg veel energie.
Zo zonder Charlotje en zonder Sam vind ik het helemaal erg. Ik wil Frum voor eeuwig bij me houden en ik wil me nooit zorgen om hem maken. Maar ja..
_Lorette_ schreef:Ik bedoelde juist dat ik meer geluk had dan ik vond passen. Hij leeft nog, is te rijden, had zijn pezen nog helemaal heel bij die wond en nu slechts een hoefzweer i.p.v. erger. We stellen het geluk erg op de proef, dus ik had nu een keer echt flinke pech verwacht.