Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Ik vind 10 een mooi bedrag en verbaas me eerder over de lage budgetten.
Maar ieder z'n ding.
willie10 schreef:inderdaad, gewoon lekker zelf kijken en met je instructrice overleggen en je oordeel vellen. zij kan beter beoordelen of jij dit aankan/recht kan rijden dan wij.Nou de meningen zijn erg verdeeld over de Johnson ruin! Ga denk ik maar gewoon zelf kijken en op mn eigen gevoel af, dan moet het goedkomen!
Yelly schreef:Het is ook maar net wat je met het paard wilt gaan doenAls je echt een paard zoekt met potentie voor het hogere werk, past daar een ander budget bij dan wanneer je op zoek bent naar een allround 'recreatiemaatje'.
Ik wil later zeker wel gaan starten met mijn nieuwe aanwinst, maar ik zie wel waar het schip strandt
Ik heb met een, naar jullie mening, laag budget een leuk paard kunnen kopen, dat naar mijn idee goed bij mijn wensen en doelen past. Fijn karakter, röntgenologisch geen enkele bemerking, leuke gangen en een leuke afstemming
joykel schreef:ik ben al een tijdje een stille meelezer. maar nu toch even iets melden, ik kom al een aantal jaar op een fokkerij waar een paardje staat waar ik altijd helemaal weg van ben geweest (puur op uiterlijk en gedrag, kan het moeilijk uitleggen, ze heeft "iets" waar ik als een blok voor val)
twee weken terug verteld de eigenaar me dat hij haar gaat verkopen, de reden heeft hij me eerlijk verteld en heeft niks met het paardje op zich te maken. Nu ben ik eigenlijk helemaal niet op zoek, is zij niet echt wat ik direct zou kopen (is nog jong, bijna 5, rijdt voornamelijk voor de koets en is pas net ingereden) maar ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten.......
loriene schreef:We hebben ook niet veel haast.![]()
Dochter wil toch graag tot eind dit jaar bij de pony`s blijven rijden.En alletwee nog in het Z2 starten.
Bij die mensen waar we zouden gaan kijken lopen er ook nog 2 jonge hengsten in het land,ben ik ook wel benieuwd naar.
Veel mensen die we op wedstrijd tegenkomen zeggen dat we een paard moeten gaan zoeken die al wat ervaring heeft in de wedstrijden.Beweren dat de overstap van pony naar paard toch wel groot is.
Heeft iemand hier daar ervaring mee?
Ikzelf heb er nooit moeite mee gehad,ben ook met een groen paard begonnen.