Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inoterry schreef:Ziet er inderdaad gezellig uit zo. Fijn voor je dat het zo goed gaat
![]()
.
Bij mij zit er al wat vooruitgang in, maar omdat ik nog steeds geen passend zadel heb nog niet veel. Ik heb inmiddels al wel het lef gehad om een klein rondje in de bak te stappen zonder begeleiding. Eigenlijk was het mijn plan om op te stappen, een knuffel te geven en weer af te stappen maar hij bleef zo braaf en ontspannen staan dat ik de dappere schoenen maar aan heb getrokken. Braaf paard
. 12 Mei komt de zadelmaker/passer om naar 1 van mijn zadels te kijken. De bedoeling is dat er dan ook onder het zadel gedraaft moet worden. Mijn knieën knikken al bij de gedachte alleen
.
truus1970 schreef:Wat superleuk Nathalie. Die Kayleigh van jou heeft toch ee flinke dosis lef hoor. Maar toch blijf ik PC fan. Zo'n leuk beessie.
Hier zit ik al met klotsende oksels en knikkende knieen, Ik ga zo met Bink rijden. Helemaal alleen. Ging de laatste keer wel goed, de keren dat k erop zat. En ben nu eenmaal gek op dat peerd, en wil ook onbezorgd met hem rijden. Tja, dan moet ik er ook weer eens op he. Maar enggg.
Ik ga denk ik voor de grote bomen lesgeefster, of eendjes die uit het water vliegen lesgeeftser, of de grote witte vogels of de ...........zwarte zandbulten.......alle dingen die eng zijn in het bos. Ik heb helaas alleen keus uit bos bos bos
Danielf schreef:.....ben nu eenmaal een streber..... Nu moet die galop toch weer komen!
.....
Mellis86 schreef:Bedankt voor het invullen voor de gene die de vragen al hebben ingevuld! Opvallend is dat er tot nu toe pas 1 wedstrijdruiter de enquete heeft ingevuld. Zouden wedstrijdruiters geen angst kennen?
Grappig dat bij jullie de angst minder wordt op een ander paard. Bij mij wordt de angst juist vele malen erger bij een vreemd paard. Van mijn eigen paard weet ik tenminste nog wat ik kan verwachten en bij een vreemd paard niet. Ik ga absoluut niet zomaar meer op een ander paard.