(bitloos)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cashmire schreef:vandaag hielp een jongetje mij met de paarden voeren.
ik moest de paarden nog binnen zetten en gooide eerst voer en hooi in de stal.
hij gooit voer in de bak er roept verschrikt: zijn gebit ligt in de bak !
dit paard heeft een roze liksteen in de voerbak liggen maar die is in stukjes.
Maartje1990 schreef:niet zozeer een grappige opmerking van de nietpaardenmensen... maar 1 van mezelf naar het niet paardenmens... in dit geval bekend als 'de bouwvakker'.
Bouwvakkers, je kent ze wel, menen zich altijd wat en kijken naar de mooie vrouwen. Ik rijd met mijn haflingermerrie langs een bouwplaats waar 1 van die bouwvakkers roept van 'ik zou jouw paard wel willen zijn!' (weetje wel... tussen mijn benen enzo... ) waarop ik doodleuk terugroep 'weet je dat zeker? want deze is namelijk gecastereerd!'
toen stond meneer toch even met z'n mond vol tanden... andere bouwvakkers lachten 'm ook keihard uit... en ach... dat mijn paard een merrie was... heb ik er maar niet bijverteld
Anne_mieke88 schreef:Haha ik, mijn boyfriend en een vriend van ons rijden op dit moment naar belgie voor een dagje weg.
Ik zit achterin en de boys voor in. Komen we een duitser tegen met een trailer me paard er in. Zegt me boyfriend tegen vriend. "ja dat is een duits paard, ik denk dat hij Markus heet wat dat is echt so'n duitse paardennaam" (meneer heeft 0 verstand van paarden haha)