Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:02

"He uw paard heeft geen beugel in"

(bitloos)

_O-

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:03

Laatst ging een vriendin van mij voor het eerst mee naar mijn paard. We gaan weg en rijden langs de friezen van de staleigenaar. Zegt ze: ''Waarom heeft dat paard z'n vest nog aan, het is hartstikke warm''.

Paardje had een vliegen deken om :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:24

Paard en ik wandelden.
Man die langskomt: "Moet je er niet op zitten?"
Ik: Natuurlijk niet, u ziet toch dat ie van plastic is"
De goede man keek nog eens extra goed ook :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:42

Nachtlampje schreef:
Paard en ik wandelden.
Man die langskomt: "Moet je er niet op zitten?"
Ik: Natuurlijk niet, u ziet toch dat ie van plastic is"
De goede man keek nog eens extra goed ook :')

Whaha!! Die ga ik gebruiken *als ik eraan denk :P *

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:05

Ik rijd op vrijdag op mijn leasepaard maar ze is nu kreupel ( ;( ). Dus afgelopen vrijdag had ik haar even los in de kleine bak zodat ze wat rond kon wandelen en rollen.
Rond het tijdstip dat ik er ben is er een jeugdles waarbij er 3 moeders zijn die dus als de dood zijn voor paarden... Onwijs irritant... En ze zaten voor de ingang van de kleine bak. Dus toen ik eruit ging sprongen ze half hysterisch opzij, met een 'hij bijt toch niet?' En 'niet zo dicht langs ons, straks trapt ie na'... Het enige wat ik daarop had te zeggen is 'het is vooral een zij' _-:( wat een ********...
Even voor de duidelijkheid, aan de hand is Donna onwijs relaxt en braaf zolang je haar niet heel erg laat schrikken :) ik kan haar makkelijk aan een los touwtje leiden.

Er zijn trouwens ook leuke ouders hoor :+ die best wel meer willen weten over paarden, en die me dan vragen hoe het kan dat ze kreupel is en of dat weer overgaat enzo :+

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:36

Ik wandel heel vaak met mijn paard, ook altijd het laatste stuk als we gereden hebben. Als mensen dan vragen waarom ik er niet op zit, (of een bijdehandte: "het is toch een rijpaard" :roll: ) dan geef ik meestal als antwoord dat mijn paard levensgevaarlijk is en ik er niet op durf te zitten omdat ze mij er anders direct afgooit :j
Dan lopen ze meestal met een grote boog weg en hoef je geen andere vervelende opmerkingen aan te horen ;)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:00

Mijn moeder vond gister een advertentie op mp van een pony, kende lanceren en de lanceerlijn kon eventueel worden overgenomen :')
Mijn vader had laats ook een leuke, waren gp aant kijken, zegt hij ineens bij een appuyement: hij blijft niet helemaal recht. Uhmm pap, dat is de bedoeling :p
Vorig jaar waren wij met vliegendekens in het bos, komen er mensen aan: Kijk mama, die paarden zijn verkleed.
Nog een leuke: op onze ponyclub gaf iemand les die in zijn examenjaar van deurne zat. Pony had wat schuim tussen zn billen, vraagt hij heel serieus: Heeft die nou mayonaise tussen zn benen?
Laatst bijgewerkt door x_Milou op 13-05-12 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:09

Hahaha _O- opmerkingen van kindjes zijn vaak toch wel het leukst hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:38

gister ook nog iets meegemaakt

wij rijden voorbij een weilandje dat al jaren leegstaat, ineens waren ze dat aan het opruimen, maar behalve alles in auto te laden of zo, nee al het hout op de grond en in de fik gestoken :o
Rahere was in volle paniek als we daar voorbij reden, uiteindelijk ben ik van blesco gestapt (die braaf was & gewoon blijft stilstaan dat ik het vraag) en rahere even vastgenomen, blesco terug vastgenomen & zo verder gewandelt tot hij gekalmeert was.
ineens 1 van die mensen "Als ge u paard niet onder controle kunt houden moete nie gaan buitenrijden ze"
mijn antwoord "moei u niet, het is jullie schult & als ge niet oppast dan bellen we de flikken" (vuurke stoken mag niet omdat ze daar ook vlak bij bos waren)

ElanorJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:09

cashmire schreef:
vandaag hielp een jongetje mij met de paarden voeren.
ik moest de paarden nog binnen zetten en gooide eerst voer en hooi in de stal.

hij gooit voer in de bak er roept verschrikt: zijn gebit ligt in de bak !

dit paard heeft een roze liksteen in de voerbak liggen maar die is in stukjes. :+

Hahaha die is echt goed!! Mijn vriend snapt er niks van dat ik so'n lol heb hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:25

ik weet nog wle een goede
3 jaar geleden (toen flint nog veulen was :P) zei mijn moeder altijd: wij hebben 2 en een half paard :P (alsof flint er maar een half was :P

ElanorJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:37

Ohja, ik weet er nog een!
Een aantal jaar geleden (toen ik nog klein genoeg was om op een shet te rijden) had ik er twee als verzorgpony.
Het probleem was echter dat ze ongeveer 2 jaar stil hadden gestaan en nu ons (ik en een vriendin) wel eens zouden laten zien dat wij niet op hun rug moesten gaan zitten. Op dat moment lagen er ook alleen nog maar een halster en een hoofdstel in de stal. Dus wij rijden (en vallen natuurlijk). Komt de eigenaar na afloop naar ons toe:
'Goh wat raar, die beesten zijn zó klein, daar kun je toch niet zomaar van af vallen. Zo sterk zijn ze toch niet.'

Ja leuk, probeer jij maar eens te blijven zitten met alleen een halster, op een shet die bokt en vervolgens met 90 graden een hoekje inschiet.

Overigens, na al die jaren van verzorging heb ik inmiddels een huisvaste zit ontwikkeld! Haha *\o/*

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:29

Maartje1990 schreef:
niet zozeer een grappige opmerking van de nietpaardenmensen... maar 1 van mezelf naar het niet paardenmens... in dit geval bekend als 'de bouwvakker'.

Bouwvakkers, je kent ze wel, menen zich altijd wat en kijken naar de mooie vrouwen. Ik rijd met mijn haflingermerrie langs een bouwplaats waar 1 van die bouwvakkers roept van 'ik zou jouw paard wel willen zijn!' (weetje wel... tussen mijn benen enzo... ) waarop ik doodleuk terugroep 'weet je dat zeker? want deze is namelijk gecastereerd!'

toen stond meneer toch even met z'n mond vol tanden... andere bouwvakkers lachten 'm ook keihard uit... en ach... dat mijn paard een merrie was... heb ik er maar niet bijverteld :+

Hahahahahaaaaaaa geniaal xD

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:34

Over mayonaise tussen de billen gesproken..
Mijn paard schuimt op zijn oogleden >;) en er kwam iemand langs die overtuigd was dat ik mijn paard oogschaduw op had gedaan. /3

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:10

Er stond laatst een paard wat te schuimen met z'n mond, zegt mijn vader : staat dat paard nu over te geven!?

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:08

xJasmijn schreef:
Er stond laatst een paard wat te schuimen met z'n mond, zegt mijn vader : staat dat paard nu over te geven!?

Haha geniale opmerkingen komen hier voorbij, paarden kùnnen niet eens overgeven!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:09

Haha ik, mijn boyfriend en een vriend van ons rijden op dit moment naar belgie voor een dagje weg.
Ik zit achterin en de boys voor in. Komen we een duitser tegen met een trailer me paard er in. Zegt me boyfriend tegen vriend. "ja dat is een duits paard, ik denk dat hij Markus heet wat dat is echt so'n duitse paardennaam" (meneer heeft 0 verstand van paarden haha)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:55

Ik hoorde pas een ex stalgenote vragen of de smid het wel goed deed, want je moet die spijkers toch van boven naar beneden toe slaan :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:50

Anne_mieke88 schreef:
Haha ik, mijn boyfriend en een vriend van ons rijden op dit moment naar belgie voor een dagje weg.
Ik zit achterin en de boys voor in. Komen we een duitser tegen met een trailer me paard er in. Zegt me boyfriend tegen vriend. "ja dat is een duits paard, ik denk dat hij Markus heet wat dat is echt so'n duitse paardennaam" (meneer heeft 0 verstand van paarden haha)

Ok dezelfde personen...zeg dat ik 2 juni een bokt-fotograven-meeting heb zegt mijn vriend; " Ja ik weet hoe dat gaat dan maken ze natuurlijke foto's dus moet je helemaal naakt...tja ik weet hoe dat er aan toe gaat"

_/-\o_ *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:14

de stiefpapa van mijn verzorgster (we waren bij haar schoonzusje gaan rijden): "wie is dat? flint of rahere?" "euhm.... Rahere, met flint kom ik niet naar hier hoor"

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:54

Mijn moeder zei dat in de buurt autistische paarden stonden.
Ze bedoelde paarden die gebruikt worden voor autisten etc :-)

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:35

Autistische paarden :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:11

was vandaag dus op verplaatsing gegaan en rahere deed ineens kei irri (steigeren, bokken, wijken) aangezien hij maar bleef wijken vroeg iemand (dat gewoon eens kwam kijken, weiland is van hun) welk dressuurniveau dat ik reed _O- meneer deed gewoon beetje irri

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:21

een vriendin van mij was een paard aan het tekenen. Tekent ze er heel trots een megauier onder met 4 spenen :j
Ze keek wel even raar op toen ik zei: he heb je een drachtig paard getekend met een misvormde uier? :')

Whis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:49

Aha je hebt jouw paard dus 2e hands aangeschaft (dit nadat ik zei dat haar vorige eigenaren m`n paard haar naam hadden bedacht..). Jongen in kwestie is 11 jaar en weet erg veel van auto`s en motors..