nathe schreef:ik ben aan het twijfelen... maar het zijn nu al 2 dingen he. de wratten EN de verdikking
ik denk dat ik er mee ga stoppen...
Het is wel een plaatje om te zien
Ik zou het denk ik nog even afwachten... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb mijn budget verlaagd naar 4500, ben al meer dan 500 kwijt aan (af) keuringen en zie geen mogelijkheid het aan te vullen,
Adin schreef:Lastig Nathe, denk dat de wratjes niet erg zijn maar de verdikking.
tsja zou toch de uitkomst van de echo wel willen weten, ....heb mijn budget verlaagd naar 4500, ben al meer dan 500 kwijt aan (af) keuringen en zie geen mogelijkheid het aan te vullen,
ga ook echt niets meer zelf betalen.
Nog een mailtje gewaagd over de vos en de rontgenfoto. Anders maar kijken en dan alleen de kogel laten rontgenen, volgens mij zit de kliniek van mijn voorkeur daar vlakbij en 1 fotootje kan er nog wel af.
Vinden jullie 4500 een realistische prijs voor een 6 jarige die M1 met winst is en goedgekeurd met een chip als bemerking? of is dat te veel?
Adin schreef:Lastig Nathe, denk dat de wratjes niet erg zijn maar de verdikking.
tsja zou toch de uitkomst van de echo wel willen weten, ....
:( heb mijn budget verlaagd naar 4500, ben al meer dan 500 kwijt aan (af) keuringen en zie geen mogelijkheid het aan te vullen,ga ook echt niets meer zelf betalen.
Nog een mailtje gewaagd over de vos en de rontgenfoto. Anders maar kijken en dan alleen de kogel laten rontgenen, volgens mij zit de kliniek van mijn voorkeur daar vlakbij en 1 fotootje kan er nog wel af.
Vinden jullie 4500 een realistische prijs voor een 6 jarige die M1 met winst is en goedgekeurd met een chip als bemerking? of is dat te veel?