tita schreef:Deze merrie die ik ga bekijken was op de keuring veel geld voor geboden mensen hebben haar thuis gehouden veulens gefokt en nu moet ze eruit. Maar ja ze wilde eigenlijk eerst geld hebben wat er op de keuring werd geboden maar toen was ze 3.
Inmiddels is madam 7 jaar en nog steeds zo groen als gras maar als je haar ziet lopenecht mega. Die mensen zelf zijn niet echt paardenkenners zij hebben hun oude merrie laten dekken door Sonique en daar kwam deze merrie uit die toevallig goed kon lopen.
Maar mevrouw is een echt merrie, poetsen vind ze niks, kroelen vind ze niks als je haar aait over haar nek kijkt ze je aan met wat WAT MOET JE DAAR ze bijt niet maar haar gezicht spreekt boekdelen.
Afspuiten vind ze niks.
Goed mijn ouders staan niet helemaal achter mijn keuze om een 2e paard te kopen zij vinden eigenlijk dat ik moet wachten maar ik rij al 11 jaar recreatief met hem en kan niet meer wachten.
Hij gaat toch niet dood en inmiddels is ie 28 hoe lang moet ik nog wachten? Kan te laat zijn stel dat ie nog 8 jaar leeft.
Goed nu heeft mijn pa zoiets van als ik toch met je mee moet op wedstrijden wil ik graag een paard dat wil kroelen?..... persoonlijk maakt mij niet uit dat ze zuurpruim is zolang ze maar werkwillig is.
Als je er zelf een goed gevoel bij hebt moet je 't voor al doen. Maar sommige zuurpruimen kunnen behoorlijk gevaarlijk worden en zelfs al bijten ze nu niet, na mate ze ouder worden word 't alleen maar erger(de zurigheid zeg maar
) 
echt mega. Die mensen zelf zijn niet echt paardenkenners zij hebben hun oude merrie laten dekken door Sonique en daar kwam deze merrie uit die toevallig goed kon lopen.
Liefst boven de 1.70.
?
Gelukkig gaat vriendje lief morgen gezellig mee 
nou die pismerrie die ik ga bijken ligt maar liefst 6500 boven mijn budget. De tussepersoon zegt dat dat 4000 euro moeten zakken maar dat betekend dus nog altijd dat ze 2500 boven mijn budget is.
Waardoor ik eigenlijk tot mijn echt echte max was gegaan.
tis rond zondag paardje kijken ben zo nieuwsgierig en morgen pismerrie rijden maar ja 6500 boven budget dat komt niet goed