Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Twilight1 schreef:woow zie een paard met een mega stamboek,
Totilas(Gribraldi)-Okidoki-Jazz
helaas is het paardje te duur voor mij en wil mijn zus geen jazz
Twilight1 schreef:@jotoma, ik wil best mijn mening geven voor je.
@manou, ik ga 2 dagen na mijn bezichtiging 2 weken ponykampen begeleiden,
maar ik zit dan toch in zeeland dus als ik onwijs geinterreseert ben of bang ben dat die snel word verkocht, dan kan ik altijd tussendoor even langs
.
studiemiep schreef:pcies als iets echt leuk is moet je snel schakelen![]()
.
Ik heb vandaag al weer 1 ruitershop gehad! en ik ga zodirect nog naar Epple Jack in Eindhoven.
Voor mijn studie kom ik ook iedere dag langs Divoza Heteren dus ik heb nog mogelijkheden.. haha![]()
Zit alleen heel erg te twijfelen in het formaat bit 13.5 of 12.5 cm. Wat denken jullie?
Amandaa_ schreef:studiemiep schreef:pcies als iets echt leuk is moet je snel schakelen![]()
.
Ik heb vandaag al weer 1 ruitershop gehad! en ik ga zodirect nog naar Epple Jack in Eindhoven.
Voor mijn studie kom ik ook iedere dag langs Divoza Heteren dus ik heb nog mogelijkheden.. haha![]()
Zit alleen heel erg te twijfelen in het formaat bit 13.5 of 12.5 cm. Wat denken jullie?
Ik zou gewoon beide maten meenemen, bij epplejeck mag je 'm namelijk gewoon ruilen/terugbrengen als ie niet past.
Jotoma schreef:Ter info over de hoeven: Die ruin van gister was geen bokvoet, maar breed toontredend. Daardoor loopt hij op de buitenkant van zijn hoef en gaat wat maaien
.
Doordat hij lang niet was bekapt en op rare ijzers stond, was het dus helemaal geen gezond gezicht.
Ik heb de eigenaar laten weten dat ik niet verder ga met aankopen *slik*.
Edit: ik heb nog een derde paardje op het oog, 6 jarige donkerbruine ruin van 1.65, die staat helaas 2 uur van mijn huis weg. Ik heb al even contact opgenomen met eigenaar en wacht even een filmpje af. Moet natuurlijk wel weten waar ik 2 uur voor ga rijden. Maar de 4-jarige ruin en deze 6 jarige spreken me erg aan. De 7-jarige met de steile hoeven, daar verwacht ik nog een filmpje van. Steile hoeven is natuurlijk niet het grootste probleem, geeft ook weer minder druk op de pezen (leuk voor springen, doe ik alleen niet), maar qua hoefbevangenheid wel een opletpuntje. Het is natuurlijk beter als ze iets normalere hoeven hebben. Jeetje lastig, maar ik begin weer enthousiast te raken. Zeker over de 4 jarige bruine en 6 jarige donker bruine.

Lauste schreef:Ik heb ook weer een update trouwens!!!
Mijn instructeur gaat volgende week bij 2 paarden kijken, dan kijkt hij welke meest geschikt is en ga ik er ook heen met mn ouders.
Ik zit nu nog middenin de toetsweek en bovendien is het wel handig dat hij eerst langs gaat, voordat ik helemaal verliefd wordt op een paard en het weer niet doorgaat..
Voor wie interesse heeft in welke paardjes het zijn, dan stuur ik graag een PB!
Zijn allebei merrie's, ene is 7 jaar en andere 6 jaar.

JulieDR schreef:Nee bijna gratis zou ze ook niet weggaan. Het verschil tussen mijn 'vaste' prijs (dus tot waar ik bereid was te zakken bij 'echte' kopers) en wat ik nu zou krijgen is 4 maand stalgeld, zonder dat er dan nog iets mag bijkomen qua dierenarts, hoefsmid, ontworming, nog een keer les want ik blijf haar gewoon rijden, ed..