ik was 4 jaar toen ik begon met rijden , op mijn 10 jaar kreeg ik mijn eigen paard ( keleven op mijn profiel) samen met nog Incognito , op 14 februari 2012 mijn 3de paar die 3 weken later stierf en op 1 april 2012 4paard gekregen ( Diëgo op profiel) en mijn 5 paardje een mini shet ( daan op mijn profiel).
heb toen ik 13 jaar was mijn eerste keer een paard ingereden had en help nu ook mensen ermee
ik was een jaar of 8 ik ben nu 14. nog nooit een paard ingereden, maar wel een groentje trainen
Riannesodd
Geplaatst: 29-12-12 21:20
Ik was 18
BabieGirl
Geplaatst: 29-12-12 21:51
Ik hield altijd al van paarden op mijn zesde ben ik voltige gaan doen een paar weken en toen ben ik na 2 maand ong. ook in de lessen meegelopen. ik heb een verzorgpony waar ik echt helemaal geen klik mee heb !!!!!!!!!!!!hij kon volgens de verkoper heel veel , maar hij was heel gemeen met rijden( bokken, er van doorgaan, steigeren...) terwijl ik nog maar 7/8 was ongeveer.. ik had toen nog bijna geen ervaring met paarden, en heb hem toen dus jaren laten staan. toen ben ik er op mijn tiende weer een beetje mee begonnen en steeds meer oefenen enzo maar -zoals ik al zij- heb ik geen klik mee dus ben ik weer gestopt ik ben nu bijna 12 en heb al veel ervaring met paarden. ik wou dat ik gewoon mijn eigen paardje had waar ik alles mee kon. maar mijn ouders denken er niet aan ! (begreipelijk, maar wel jammer). ik hoop dat als ik het geld er voor heb dat ik dan mijn eigen paardje krijg. xxBabieGirl
Ik ben begonnen toen ik net 7 geworden was op manege van bladel te drunen, na een tijd begon mijn moeder daar ook te werken en les te geven ik was er ook ieder moment te vinden. Na twee jaar overleed Ad van Bladel en nam mijn moeder het bedrijf over. (: Nu rijd ik dagelijks op mijn eigen paard in de dressuur en verder rijd ik veel andere paarden.
Ik begon te zeuren nadat ik op m'n 4de 1 keertje op een pony mocht zitten. Uiteindelijk ging ik voor het eerst op les toen ik 8 was, alweer 16 jaar aan het rijden dus! *voelt zich oud*
ChanelR
Geplaatst: 06-01-13 21:40
.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 02:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Sterrol
Geplaatst: 07-01-13 13:50
Ik heb geen eigen paard en nog nooit ingereden, maar ik was 10/11 jaar, zat in groep 8. Kreeg m'n eerste bijrijdpaard in de zomervakantie tussen 3e en 4e jaar middelbare school, dus was ongeveer 15 jaar..
Cabelz
Geplaatst: 07-01-13 14:09
Toen ik 6 was echt begonnen met rijden, daarvoor wel eens op de hobbelpony van een kennis Denk dat ik 8 of 7 toen ik mn eigen paardje aan huis kreeg. Inrijden heb ik niet echt gedaan, wel geholpen toen ik 11/12 was met inrijden maar dat stelde niet heel veel voor, was meer dat ik klein genoeg was en aardig bleef zitten
Ik was denk ik 3 jaar toen ik begon met paardrijden, wij hadden al paarden thuis i.v.b met dat m'n vader en zus ook van paarden houden. En toen heel snel kreeg ik een eigen pony genaamd: Jildau , en natuurlijk was dat een shetlander , waar bijna ieder paarden meisje / jongen mee begint!