Vorige week was ik er om te vragen, toen zeiden ze dat ze over een week (deze week dus) zouden komen. Vandaag opnieuw geweest, zeiden ze dat het volgende week komt dus we gaan het zien...
Gem
Geplaatst: 10-10-12 20:36
Gisteren heb ik bij de Lidl een stel Powerfix werkhandschoenen gekocht voor 6,95 euro, die ik toch wel sterk op rij / menhandschoenen vond lijken . Buitendzijde polyester / elastaan, binnenzijde zacht gelooid rundleder, versterkingen tussen de vingers en duimen en een klittenbandsluiting om de pols Vanmorgen ben ik gaan koetsen en ze reden heeeeeeeerlijk! Dus wie niet al te kleine handen heeft (ze waren er vanaf maat 7 tot 11) en nog een stel goedkope handschoenen zoekt... Lidl
Nynkster
Geplaatst: 28-10-12 18:34
Hallo, ik meld me even in dit topic.
Iemand die weet wanneer de weken weer komen want ik zoek elke week in de folder maar kan het maar niet vinden.
x
Anoniem
Geplaatst: 28-10-12 18:45
kaniche schreef:
Vorige week was ik er om te vragen, toen zeiden ze dat ze over een week (deze week dus) zouden komen. Vandaag opnieuw geweest, zeiden ze dat het volgende week komt dus we gaan het zien...
Ik ben benieuwd! Heb wel weer zin om halsters/dekens te kopen niet dat ik die nodig ben ofzo
@amykimmie, haha jaa die dekens lijken me wel gaaf en een halster en dekje=)
mybbie2907
Geplaatst: 28-10-12 21:09
Hoop dat ze weer komen heb daar een halster vandaan van 4 jaar terug en heb hem altijd gebruikt en Is nog netjes
Bzoem
Geplaatst: 29-10-12 00:07
mybbie2907 schreef:
Hoop dat ze weer komen heb daar een halster vandaan van 4 jaar terug en heb hem altijd gebruikt en Is nog netjes
Alleen mijn touw is daarvan gesneuveld! Paard ging met veel vaart naar achter en bleef trekken waardoor het metalen plaatje verboog en touw los van de haak.
Horse_xx
Geplaatst: 14-03-13 23:01
Er is al lange tijd niet meer gereageerd. Weet iemand of er bij de lidl nog paardenspullen komen?
Ja, er komen in Nederland volgens mij niet meer veel paardenspullen. En lang niet in alle supermarkten. Heb er naar gevraagd tijdje geleden, maar bij ons kregen zie die niet meer binnen. Of heel misschien.
JunkDeLuxe
Geplaatst: 15-03-13 09:52
Ik heb laatst in BE in de Lidl nog een deken met bandages gekocht voor m'n paard! Moet ik even denken hoor, zal zo'n 3-4 maanden geleden zijn denk ik..
Inderdaad rond Oktober ergens paardenspullen geweest in België in de lidle. Maar veel minder dan vroeger...
JunkDeLuxe
Geplaatst: 17-03-13 00:21
hetlevenwint schreef:
Inderdaad rond Oktober ergens paardenspullen geweest in België in de lidle. Maar veel minder dan vroeger...
Inderdaad, 't was bedroevend weinig.. Alleen de dekens en de gebruikelijke dekjes..
Michelleex
Geplaatst: 11-04-13 12:00
Ik ben bang dat de Lidl er een beetje klaar mee is helaas. Maar ik was zo blij met de blauwe champion deken, de bandages werkten helaas niet zo goed maar de deken gebruik ik nog steeds met plezier!
Gini
Geplaatst: 11-04-13 12:03
hetlevenwint schreef:
Dat was dan nog de rest van wat ze nog hadden liggen werd mij verteld. Volgens mij is het toen ook niet in hun folder geweest. Ik vind het gek dat Lidl er idd blijkbaar klaar mee is. De paardenspullen verkochten toch iedere keer goed. En het was echt wel degelijk materiaal. Het Lidl halster is het enige halster dat zes jaar jonge paarden overleefd heeft en het nu nog doet. Al de andere halsters zijn ergens onderweg gesneuveld.