ik hou wel van haar, maar 1 miljoen is ook wel heel veel geld

en het maakt het paard echt helemaal niks uit wie hem verzorgd, als diegene hem maar goed voor hem zorgt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bizzybijtje schreef:Nee...ik heb hem net maar hij is echt zo leuk, ik kan er niet op rijden, maar evengoed zou ik hem niet inruilen voor een ander paard. (Ik maak uiteraard wel een uitzondering voor IPS Gribaldi, maar goedDie kans is wel ontzettend klein
)
Daphne__ schreef:nee.
een jaar geleden, mocht ze van mij weg, maakte me niet uit voor hoeveel, ze was vals en trapte naar alles en iedereen.
maar nu gaat ze niet weg, zelfs voor 1 miljoen niet!
sharon9 schreef:Hoii ik zou het gewoon doen je koopt er een nieuwe stal wei en zelfs nog een nieuw paard dus
Helma_Edda schreef:Daphne__ schreef:nee.
een jaar geleden, mocht ze van mij weg, maakte me niet uit voor hoeveel, ze was vals en trapte naar alles en iedereen.
maar nu gaat ze niet weg, zelfs voor 1 miljoen niet!
en wat nou als hij een supergoed tehuis krijgt en je elke dag er naar toe mag?
Daphne__ schreef:dan nog niet..
ik heb een mega sterke band met mijn pony gekregen
toen mijn andere liefdes verkocht werden, was zij echt super lief (veel liever dan anders)
dus wil ik haar niet kwijt
DaniPlonk schreef:Monieck schreef:Ik ben nog maar 14 en heel klein dus dan ga ik geen groot paard kopen zodat ik er nooit uitgroei.
En als ik er straks te groo voor word heb ik liever dat hij naar een meisje gaat die er nog veel van kan leren en waar hij misschien nog een paar wedstrijdjes mee kan hobbelen. Daar doe ik hem een groter plezier mee dan dat ik er zelf niet meer op kan rijden en hij de hele dag alleen maar in de wei staat.
Makkelijk he? Berichtje over typen wat iemand anders hier al eerder had gezet..