Lielle schreef:er ging hier niets fout, dit was gewoon het karakter van Trammelant, die zich er letterlijk niet bij wilde neerleggen. "Ijzeren wil" volgens de DA. Ik wil dus alleen zeggen dat die kans er altijd is, ook als de DA het helemaal volgens het boekje doet. En iedereen moet kiezen wat zijn voorkeur heeft, helemaal mee eens. En zoals ik al zei, een paard dat gestresst raakt van vervoeren, zou ik idd niet snel naar de slager brengen.
Lielle, dat snap ik (het is sowieso afschuwelijk als je je paard uit zijn lijden moet laten verlossen), maar ik reageerde dus op dat rare zinnetje van Nessah met de woorden 'langzame en pijnlijke dood'. Ik erger me aan dat soort uitspraken, omdat dat dus niet zo hoeft te zijn. Respecteer gewoon dat iedereen er anders over denkt of er andere ervaringen mee heeft. Ik hoop dat ik mijn paard nog jaren mag meemaken, want hij is pas 3 jaar. En ik hou zielsveel van mijn maatje, dus Nessah, kom niet aan met dat ik hem een 'langzame en pijnlijke dood' zal geven, als het moment daar is.