Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die had ze ook al toen we haar ophaalden en ze erg slank was. Het zou kunnen dat Skyla sluipenderwijs toch wat kilootjes extra heeft opgeslagen maar het kan voor mij niet de hele verklaring zijn. Op de foto staat ze wat wijd met haar voorbenen waardoor de schouders wat breder tonen maar ze heeft daar echt geen vetophopingen. Maar goed foto's doen nooit helemaal recht aan de echte situatie. Iedereen mag er uiteraard van denken en vinden wat ie wil maar het is altijd lastig om vanaf foto's een volledig beeld te krijgen.
Mijn Haflinger kan en mag echt niet dunner worden dan dit. Vorig jaar was hij te dun (aldus de dierenarts) uit het bloedonderzoek kwamen toen ook te korten, ik had toen weer te schraal gevoerd
Je kunt het ook nooit goed doen...
Continu puzzelen, passen en meten...

. Swift schreef:Skyla blijft trouwens wat onrustig, niet koliekerig meer maar geen rust in haar kont en veel aan het rijd drentelen. Dit was haar kling net:
Ponytante schreef:hagelslag schreef:Ik zeg, dit duurt Max 2 dagen nog.
Ooh, spannend! Je bent zeker van je zaak, hè?![]()
Ik ook.Hup Skyla hup!
Hopelijk krijg je gelijk!
Gezellig dat je je toch meldt en hopelijk krijg je gelijk met team veulen!
Ik zal kijken of ik ze voortaan in een spoiler kan zetten

Tegen de tijd dat we dat met zekerheid kunnen bepalen is het gelukkig al wel wat warmer (hoop ik). Nog beter als Skyla gewoon één dezer dagen gaat bevallen en al je sokken zorgen verdwijnen
Dit soort van topics zijn gewoon niet goed voor de gezondheid met constante ups & downs en cliffhangers.
Volgens mij moet ik iets doen aan mijn mobielverslaving.
Of nou, af... sinds zaterdag ben ik blut want al min geld kwijt. Valt weinig te gokken zo.
Al dacht ik even dat ze ging vannacht. Ze lag onrustig, paar keer naar haar buik kijken, oren plat en wisselen van positie. En toen ging ze ineens plat liggen, dat heb ik haar in al die weken observeren nog nooit zien doen dus ik mijn man wakker gemaakt en uit bed gesprongen. En toen zag ik op de camera dat ze weer opstond en ging staan eten
Daarna gebeurde er niks spannends meer en nu is er ook weinig spannends te zien...