Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mala26 schreef:Wat een leukerd! En deze heeft ook al van die geweldige oren
Heel fijn dat mensen het gelders paard en de karakters die we fokken nog steeds kunnen waarderen
Degene die hem inrijdt zei al : Ik dacht dat je me voor de gek aan het houden was, dat je hem gewoon al beleerd had , hij heeft nog geen stap verkeerd gezet. Ze doet het heel fijn, in alle rust en eigenlijk op de methode hoe we het zelf ook graag doen, dus ik ben helemaal tevreden en dankbaar !karijn schreef:Wat een leukerd! Het is dat ik er geen tijd meer voor heb, maar ik wist wel waar ik moest zijn voor een leuk paard.

En dat is ook zeker iets waarvoor ik elke dag weer enorm dankbaar ben!
Aanstaande zaterdag doet haar dochter Sierra mee met de stamboekkeuring, ben heel benieuwd hoe die het gaat doen
pien_2010 schreef:N.a.v dit topic eens gegoogled op het verschil tussen Groninger en Gelders paard. Leuk dus dit topic.
ik ben me zelf ook in die lijnen wat meer aan het verdiepen, voor de toekomst voor eventueel het inzetten van Groninger hengsten voor bloedspreiding 

heb heerlijk even genoten vanochtend van het kuddegedrag, blijft bijzonder
Ralph is ook een knapzak, maar als vos heeft Tor toch een streepje voor
. Dus de komende 4 jaar zit je veilig
(alhoewel...
, you never know)
dat is de ene keer wat makkelijker dan de andere keer. Gelukkig heb ik lieve mensen die me ondersteunen en me de nodige schop onder de reet geven, dus ik heb er helemaal weer zin in