[VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 19:10

Jeetje wat leuk en gave foto's!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 20:46

Wat een leukerd! En deze heeft ook al van die geweldige oren <3

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 22:19

Ahh wat een beauty! Gefeliciteerd

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-25 22:49

Alweer zo’n beauty.
Man wat fok jij mooie veulens.
Daar mag je trots op zijn.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-25 23:48

mala26 schreef:
Wat een leukerd! En deze heeft ook al van die geweldige oren <3

Ja echt he, die oortjes zijn te geweldig <3

@Kinel : Dank je voor het mooie compliment, ik kreeg van de week van de kijkers ook al te horen dat ik een fijne groep paarden had, daar word ik dan altijd enorm blij van :j Heel fijn dat mensen het gelders paard en de karakters die we fokken nog steeds kunnen waarderen

Vandaag op bezoek weer geweest bij Ralph, wat zag hij er tevreden en happy uit, super fijn dat er zo goed op hem gepast wordt en ook leuk om te horen hoe braaf hij is :j Degene die hem inrijdt zei al : Ik dacht dat je me voor de gek aan het houden was, dat je hem gewoon al beleerd had , hij heeft nog geen stap verkeerd gezet. Ze doet het heel fijn, in alle rust en eigenlijk op de methode hoe we het zelf ook graag doen, dus ik ben helemaal tevreden en dankbaar !

Afbeelding

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 09:21

Wat een leukerd! Het is dat ik er geen tijd meer voor heb, maar ik wist wel waar ik moest zijn voor een leuk paard.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 09:25

karijn schreef:
Wat een leukerd! Het is dat ik er geen tijd meer voor heb, maar ik wist wel waar ik moest zijn voor een leuk paard.

Dit! mocht ik ooit in de mogelijkheid zijn. Dan zou ik zeker eerst bij jullie komen kijken.
Nu en geen tijd, geld en kg teveel XD maar wat een leuke aansprekende paarden hebben jullie in de kudde lopen.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 11:36

Jullie kudde is prachtig, en ik denk dat jullie inzet voor het gelders paard meer gewaardeerd wordt dan je zelf denkt! De hoeveelheid pech is enorm, maar anderzijds worden er prachtige paarden geboren en degenen die jullie aan gehouden hebben zie je ontwikkelen naar fijne stabiele rij- en menpaarden, dat is toch mooi om te zien :)

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-25 12:39

@Karijn : dank je wel <3

@Eloya : Je woont niet ver in de buurt, dat is gevaarlijk voor de toekomst ;)

@ Bernoe : Dank je wel, ik ben zeker enorm trots op onze fokproducten ! En inderdaad ondanks de pech, ik volg nog veel van onze verkochte fokproducten en het geeft ook gewoon enorm veel voldoening wanneer nieuwe eigenaren weer met volle teugen genieten van datgene waar je zo hard voor werkt :j

Sorry voor de spam, ik zal nog even een nieuw topic aanmaken deze week, maar vanochtend even geluksmomentjes op de weide <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk de andere kinders ook even laten shinen <3

Afbeelding
Charlie

Afbeelding
Verassi

Afbeelding
Valtteri en Vajenne

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vay Essie

Afbeelding
Vino/Knox

Fokkersgeluk <3 <3 <3 <3 <3

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 13:43

Een prachtig stel paarden hebben jullie.
Juist leuk, nieuwe foto's in het volgtopic. Kom maar door. +:)+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 14:17

Kom maar door met je spam. We genieten er enorm van!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 14:44

Wat heerlijk het hele spul op het land! Ze zijn stuk voor stuk erg goed gelukt, wat een plaatjes <3

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 19:22

Ze zijn allemaal erg knap. Fijn dat het zo goed gaat met de nieuwste spruit, kan me voorstellen dat het goed schrikken was na alles wat je al hebt meegemaakt.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 22:14

Wat een heerlijke toet heeft Onyxia!
Zo'n onbevangen vrolijke blik in de ogen <3
Gefeliciteerd, nu maar bijkomen van jullie pittige seizoen.
Wat fijn ook dat Ralph het zo goed doet. Heerlijke karakters, die paarden van jullie!

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:09

Nooit genoeg foto’s!
Ze zijn allemaal waanzinnig goed gelukt dit jaar zeg. Zo grappig het vossen meisje uit Funny. En dan ook nog zoveel wit! *\o/*

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:10

Ondanks al het verdriet van dit seizoen heb je toch weer een geweldige groep staan :knuffel: :))

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:50

@Senna : dank je voor je compliment <3

@Pien_2010 : haha oke, dan is het goed, als het vervelend wordt hoor ik het wel :j

@Charootje : Dank je ! De hele groep samen is inderdaad heeeeerlijk om te zien. Ook zo leuk hoe die veulens elkaar helemaal gevonden hebben en eigenlijk de hele dag met elkaar optrekken. Zou er de hele dag wel naar kunnen kijken als ik de tijd had

@Miereneter : Ja, de stressmodus is op dit moment snel geactiveerd als 1 van de paarden niet fit is. Ooit was ik een nuchter persoon, maar de afgelopen 2 jaar is dit toch echt niet meer het geval bij de paarden. Komt vast wel weer terug wanneer het allemaal weer wat langer rustig is

@Mirjam79: Haar snoetje is inderdaad te leuk, en ze is zo ontzettend vrolijk. Vanochtend heeft ze het eerste half uur in de weide ook alleen maar rond geraced, flink lopen bokken en briesen en dan ondertussen mij aankijken met een blik van : zie je het gaat allemaal goed.
Vandaag heeft ze dan ook 6 uur buiten gestaan, ging hartstikke goed, dus morgen mag ze lekker de grote groep in. Ik ben er dan de hele dag bij, dus mocht het wel teveel worden kan ik ze zo ophalen. Funny en Kaelynn missen elkaar enorm, dus zullen blij zijn om weer lekker bij elkaar in te staan.

@Olympia96: Dank je wel, ja het vos had volgens mij niemand zo verwacht, maar ik vind het echt prachtig <3

@ogidni: Dank je, dat hebben we zeker. :j En dat is ook zeker iets waarvoor ik elke dag weer enorm dankbaar ben!

Ik wil jullie toch ook even trots Torbjorn showen, hij ontwikkelt zich zo goed op de zomerweide met Skye, wauw. Hier word ik wel blij van hoor

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je ziet duidelijk het Frederiksborger terug in hem, maar ook zeker het gelderse vind ik. Wat geeft Daisy toch eigenlijk ook knappe kinders <3 Aanstaande zaterdag doet haar dochter Sierra mee met de stamboekkeuring, ben heel benieuwd hoe die het gaat doen :j

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:28

Aaahhh foto’s van mijn favoriet Torbjorn! Wat is ie toch knap!!!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

N.a.v dit topic eens gegoogled op het verschil tussen Groninger en Gelders paard. Leuk dus dit topic.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:06

pien_2010 schreef:
N.a.v dit topic eens gegoogled op het verschil tussen Groninger en Gelders paard. Leuk dus dit topic.

Wat leuk! Ja Groningers blijven ook erg fijne gebruikerspaarden :j ik ben me zelf ook in die lijnen wat meer aan het verdiepen, voor de toekomst voor eventueel het inzetten van Groninger hengsten voor bloedspreiding :j

@Pallatin: ja he! Plan is om na de vakantie te röntgenen en als dat allemaal goed zit rustigst het voorbereidende werk te doen voor het aanleveren bij het Kgps volgend jaar

Kan hij mooi tegelijk met Ralph.

Hij stond eigenlijk te koop, maar samen met moeders besloten nu hij zich zo goed ontwikkeld om er voor te gaan :j

Onyxia staat in de groep, ging direct goed, we hebben wat dat betreft een fijne kudde merries die het zo mooi oppakken samen <3 heb heerlijk even genoten vanochtend van het kuddegedrag, blijft bijzonder