Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Over de vraagprijzen.....
Lastig, ik denk dat het ook van de verkoper afhangt. Komt er gevoel bij kijken ja of nee?
Bij de verkoop van mijn laatste paard stroomde mijn mailbox vol! Had haar de volgende dag al zo kwijt gekund.
Maar ik wachtte op dat ene mailtje waarbij ik dacht Ja dat is m! En die kwam maar kon wel 1000 euro minder betalen......... en ik heb daarvoor gekozen omdat ik wilde dat ze een super goed plekkie kreeg
Dilan93 schreef:Marus schreef:Over de vraagprijzen.....
Lastig, ik denk dat het ook van de verkoper afhangt. Komt er gevoel bij kijken ja of nee?
Bij de verkoop van mijn laatste paard stroomde mijn mailbox vol! Had haar de volgende dag al zo kwijt gekund.
Maar ik wachtte op dat ene mailtje waarbij ik dacht Ja dat is m! En die kwam maar kon wel 1000 euro minder betalen......... en ik heb daarvoor gekozen omdat ik wilde dat ze een super goed plekkie kreeg
Ik kreeg bij mijn paard te horen dat ik m voor veel te weinig aanbood toen.
Was een 10-jarige ruin, kende dressuurmatig werk op B-niveau, kon een sprong maken, ook western mee gereden en in de bak heel braaf. Niet geschikt voor buitenritten. Heb m toen voor €2500 aangeboden (2 jaar terug). Vond dat geen lage prijs eerlijk gezegd.
Paard had op wat onderlinge wedstrijdjes na nog niks gepresteerd qua sport, kan er moeilijk meer voor vragen dan
Veraaaaah schreef:Oeh positief nieuws top!![]()
Wij zouden zaterdag naar een paard gaan kijken. Zou voor de topsport naar Amerika gaan maar blijkt een chip te hebben. Nog geen idee waar (mijn vader had gebeld en die heeft er niet veel verstand van). Nu wil ik morgen bellen om te vragen waar het zit zodat ik kan overleggen met mijn DA.
Zouden jullie beginnen aan een paard met een chip(je)?.
ivy_power89 schreef:Mijn nieuwe paard heeft een chipje. Is gewoon goed gekeurd voor de sport.
Zit op een gunstige plek. Kan overwegen om het nog een keer weg te laten halen, maar voor 1 chipje vind ik het wel prima
Veraaaaah schreef:Oeh positief nieuws top!![]()
Wij zouden zaterdag naar een paard gaan kijken. Zou voor de topsport naar Amerika gaan maar blijkt een chip te hebben. Nog geen idee waar (mijn vader had gebeld en die heeft er niet veel verstand van). Nu wil ik morgen bellen om te vragen waar het zit zodat ik kan overleggen met mijn DA.
Zouden jullie beginnen aan een paard met een chip(je)?.
tita schreef:Hele verhaal van veraaa klopt niet zelfs in Nederland kost een kwaliteit paard voor subtop met chip gerust 250000€