ik heb ook een paarden instagram! @blackbeautyzaphir
momenteel ben ik op (paarden)stage in Nieuw-Zeeland dus ben ik niet zo actief met liken en reageren. wel probeer ik zo veel mogelijk foto's en filmpjes te delen over mijn paarden ervaringen daar!
magootie
Geplaatst: 18-02-19 10:30
Ik plaats op mijn acount ook alleen maar dingen van mijn paard. Dus voor de liefhebbers van Fortune Cookie Mijn acount @magootie
Ik ga als ik straks tijd heb jullie acounts ook volgen ben nu lekker op stal bezig
Dayanara
Geplaatst: 18-02-19 10:45
magootie schreef:
Ik plaats op mijn acount ook alleen maar dingen van mijn paard. Dus voor de liefhebbers van Fortune Cookie Mijn acount @magootie
Ik ga als ik straks tijd heb jullie acounts ook volgen ben nu lekker op stal bezig
Uiteraard ga ik volgen!!
magootie
Geplaatst: 18-02-19 10:49
Dayanara schreef:
magootie schreef:
Uiteraard ga ik volgen!!
ik volg je nu ook!
_Lotte_
Geplaatst: 18-02-19 10:49
Wat leuk alle accounts! Ik heb samen met mijn buurmeisje ook een account van onze pony @duitserijpony_goldenboy Zal na het werk jullie ook gaan volgen
Hi! Ik volg dit topic al een poosje maar ik heb sinds kort een insta pagina aangemaakt voor mijn senioren paard Hij is 25 en ik rijd m nog in de wedstrijden, we gaan dit jaar ons Z1 debuut maken. Een van de redenen om dit account aan te maken is om niet mijn eigen account en mijn niet paarden vrienden gek te maken met alle paardenfoto’s Ik zal het super leuk vinden om elkaar te gaan volgen en een kijkje te kunnen nemen in elkaars paardenleven! Mijn account heet montie.the.senior.horse Ik zal later vandaag alle accounts welke hier zijn genoemd gaan volgen!