KIJK MIJN BABY!!!
Nadat hij vorige keer bij de eerste poging al ging vervelen toen ik nog maar langs hem liep wilde ik het vandaag eens proberen met Dexter in de buurt. Dus gewoon in de wei naast Dexter wilde ik proberen of hij deftig een cirkel kon lopen zonder uit te breken naar de uitgang en dat langs beide kanten.
En dat deed hij zoooo flinkkkkkkkk

Heb met bakletters een cirkel gemaakt, kleine cirkel even omdat ik toch nog voornamelijk langs hem ging blijven lopen en ik kan met zo'n lange zweep niet overweg, dan raak ik hele tijd vanalles wat niet de bedoeling is

Daarna de cirkel ietsje groter gemaakt en zelfs even gekeken of hij ook zou draven en dat ging ook! Paar seconden maar want toen was het bij Duke 'waarom gaan mijn benen zo hard'

Oh ik kan totaal niet longeren, moest dat niet duidelijk zijn

Samenvatting; hij stapt als ik stap zeg en stopt als ik ho zeg (meestal, ho moeten we nog wat oefenen

Ben niet van plan dit al regelmatig te doen, maar hij is wat week gekoot en als hij zo zijn rondje braaf kan lopen en ik kan er eens in de zoveel tijd eens wat balkjes tussen leggen is dat wel goed voor zijn pezen, ik merk dat het al een stuk beter is geworden dus gaat de goede kant op!
Ohja, zadel is al lang niet meer het engste waar ik hem mee lastig val

Straks uitleg over Dexter zijn behandeling en zondag misschien ook nog leuk nieuws