Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Awwijk24 schreef:terpentijn overbelaste benen omdat ze op het harde staat. lijkt me geen ramp gewoon een kwestie van verplaatsen. neem aan dat je daar een paard niet voor in laat slapen, zeker niet als je ziet waar deze merrie helemaal vandaan komt dan is dit wel het minst erge van alles wat deze merrie in der leven overkomen is.
Wendy_Komen schreef:Ze zal op stal moeten. Ook omdat ze dus meer dan 1x per dag eten moet.
De perfecte oplossing is er, namelijk de stal met uitloop. Kan ze binnen of buiten staan, net wat ze wilt. Ze wordt 3-6x per dag gevoerd. Dus echt ideaal. Alleen het prijskaartje is er natuurlijk naar. Maar zoals mijn super mams zei: "Wat moet dat moet." dus dit wordt waarschijnlijk ook wel het plan...
xyzutu2 schreef:Wendy_Komen schreef:Ze zal op stal moeten. Ook omdat ze dus meer dan 1x per dag eten moet.
De perfecte oplossing is er, namelijk de stal met uitloop. Kan ze binnen of buiten staan, net wat ze wilt. Ze wordt 3-6x per dag gevoerd. Dus echt ideaal. Alleen het prijskaartje is er natuurlijk naar. Maar zoals mijn super mams zei: "Wat moet dat moet." dus dit wordt waarschijnlijk ook wel het plan...
Dat ze nu overbelast is geraakt op het harde hoeft niet te betekenen dat dit zo blijft. Als ze langere tijd genoeg kwaliteitsvoer krijgt en voldoende beweging, en stukje bij beetje ook steeds iets meer op het harde beweegt, dan zou het zomaar kunnen dat ze over een half jaar wel gewoon in de paddock kan. Dat zou voor alle partijen het mooist zijn.