Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:JudArthos schreef:Ging het gisteren weer een stuk beter met Gigi (maar een keer geprobeerd te bijten)
Was het vandaag weer een hell. Met uit de wei halen constant happen, niet om willen gaan als ik het hek moet sluiten en uithalen als ik duwde aan de achterhand om haar om te zetten
Begin te twijfelen of dit wel een goed paard voor me is om te blijven leasen/uitbrengen...
Die heeft gewoon een flinke schop onder zijn hol nodig.
_Anneruth schreef:Een klein stukje draf. http://www.youtube.com/watch?v=0ur47FzN4Yk
JudArthos schreef:Die heeft ze al meerdere keren gekregen, maar krijg ik helaas weer net zo hard terug :/
Suzanne F. schreef:JudArthos schreef:Die heeft ze al meerdere keren gekregen, maar krijg ik helaas weer net zo hard terug :/
Dan moet je harder schoppen, net zolang totdat ze ophoudt.
Dit loopt fout af hoor. Ik zou maar professionele hulp zoeken. Anders is het einde zoek. Een paard mag nooit, lees echt nooit, trappen en zeker niet terugtrappen als je corrigeert.
_Anneruth schreef:Een klein stukje draf. http://www.youtube.com/watch?v=0ur47FzN4Yk
Suzanne F. schreef:JudArthos schreef:Die heeft ze al meerdere keren gekregen, maar krijg ik helaas weer net zo hard terug :/
Dan moet je harder schoppen, net zolang totdat ze ophoudt.
Dit loopt fout af hoor. Ik zou maar professionele hulp zoeken. Anders is het einde zoek. Een paard mag nooit, lees echt nooit, trappen en zeker niet terugtrappen als je corrigeert.
KarinvdM schreef:Dit is mijn puppy:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Video ]
Ze is niet geschoren, maar zweet wel erg snel en veel.
Vrijdag krijg ik de uitslag van een MRI van m'n knie ivm een scheurtje in m'n meniscus. Als ik onder het mes moet laat ik het scheren eerst nog even achterwege.
Ik heb overigens nog nooit een paard geschoren.
_Anneruth schreef:Wat een bijzonder gedrag eigenlijk, Judarthos. Ik ken het ook niet. Heb je haar al lang en doet ze het ook al lang? Ik ben het met Suzanne en Inkiepinkie eens, dit moet echt de kop in gedrukt worden.