Ik heb ook gewoon basis kleuren rijbroeken, dat past makkelijk overal bij haha. Ik rijd heel vaak niet in set met meerdere paarden per dag en alleen een buitenbak dus vaak modder, zorg alleen dat het niet vloekt .
Ik heb nu Mondoni fields en die blijven ondanks dat ik er niet zuinig op ben heel netjes! Veel betere kwaliteit dan EJ laarzen met dezelfde prijs. En Mondoni heeft hoogtematen
Hmmm, aangezien de kleuren die ik heb gezien en de leijke dekjes, behalve 1 die bruine met blauwe met dat logo, denk ik dat ik even snel het halster van de zomercollectie vorige zomercollectie neem.
Weer een extra dekje voor op mijn lijstje!
haffiefreak
Geplaatst: 16-01-15 18:10
Weet iemand toevallig waar ik nog de Eskadron Cotton Peach kan bestellen in de maat full veelzijdigheid?
iemand die deze in het echt heeft of wel eens heeft gezien? BR event framboise. Mijn vraag is: gaan deze bij de eskadron cotton peach passen ?
Equilis
Geplaatst: 18-01-15 09:38
Ik heb deze. De kleur komt best wel overeen met de foto. Er gaat wel een kleurverschil zijn, maar ik ben niet zeker hoe groot deze gaat zijn. In mijn profiel staat de framboise zadeldoek. De beschermers passen ook heel goed bij de anky bright red. Ik heb geen heel duidelijke foto, maar ga is proberen om er 1 te plaatsen.
Edit: hier de foto, het is niet erg duidelijk, maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt! Als je nog tot vrijdag kan wachten, wil ik wel een nieuwe duidelijkere foto nemen met zowel de framboise zadeldoek als de bright red.
Geef zeg! Ik denk dat het wel gaat passen. Zo op deze foto lijkt het Anky dekje dezelfde kleur als de Peach (lijkt in ieder geval heel erg op elkaar). Als je vrijdag een foto wilt maken graag! Ze gaan dan op mijn verjaardagslijstje (eind februari) dus ik heb de tijd
Ik heb vandaag een paar foto's mogen zien van de kleuren van de nieuwe eskadron. Het valt me erg mee en ik verwacht er wel wat leuks van Ik ben wel heel benieuwd op wat voor dekje jullie hopen een BS in een bepaalde kleur of een bicolor cotton enz?
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-15 19:22
Een roze big square en dan met bruine randjes
En van mij mogen ze wel weer polopads gaan maken, in gewone leuke kleurtjes ipv altijd bruin/grijs/blauw.. En gewone bicolor pads mogen ook weer terugkomen!
Had op fb gelezen dat de collectie felle kleuren, roze oranje en geel, zou worden?
Roze, Oranje, Geel, Khaki (soort beige), olijfgroen en op de pikeur kleding foto's was ook wat blauw/groen te zien (deed bij denken aan viridian green van HH). Ik heb geen idee welke dekjes er in welke kleur komen maar deze kleuren heb ik gezien (stond al op fb en hier op bokt maar altijd leuk om zelf te zien )
Blauw zou ik niet veel van verwachten als ik jullie was aangezien de wintercollectie bijna geheel blauw was Lime kleur heb ik niet gezien en paars ook niet
Ik ben benieuwd naar de nieuwe collecties, vooral Eskadron!! Nu begint het lange wachten tot er wat bekend wordt gemaakt
Anoniem
Geplaatst: 20-01-15 13:03
Ik hoop dat een merk een mooie rode, liefst donkerrode 'serie' krijgt
Daan, de lime is van Anky
Equilis
Geplaatst: 20-01-15 13:12
Ik hoop op een felrode kleur, die toch ook wat donker is Vaak vind ik het rood te rozig, of te licht, of net teveel richting bordeaux. Ik vind de florid red van BR wel oke, maar die grijze rand maakt het dan weer niet mooi meer... Beetje kieskeurig
SRY
Geplaatst: 20-01-15 13:22
Zag op Divoza dat Harry's Horse wel al gedeeltelijk bekend is, zomerkleurtjes maar wel weer veel hetzelfde. Wel een mooie zachte kleur oranje beenbeschermers Maar geen leuke dekjes.... En de prijs voor die set beenbeschermers is ook flink omhoog gegaan Vorige waren 40 euro en nu is het al 50 euro
pradadaan
Geplaatst: 20-01-15 13:26
Anoniem schreef:
Ik hoop dat een merk een mooie rode, liefst donkerrode 'serie' krijgt
Daan, de lime is van Anky
Weet ik, maar ik antwoorde op de vraag over eskadron daar zit geen lime in.