Helaas niet m'n eigen haha. Maar die van jou is snel wit geworden dan! Deze is 7 maar loopt nog wat achter in het proces haha
_Elke
Geplaatst: 27-01-15 23:39
Ik hoop dat mijne nooooit zo wit wordt hihi ze is nu redelijk grijs en op papier acht jaar . Ik gok dat haar benen altijd wel wat zwart grijs blijven. Maar die kop haha te wit alweer!! Haha en ja wandelen en een selfie maken lukt mij niet!!
Als ik de staart van de mijne weer gewassen heb voor een wedstrijd roep ik ook altijd dat ik het bij ga houden! 3 keer raden? Nog nooit gedaan Om vervolgens dus weer 1,5 uur bezig te zijn met wassen, uiteraard pas op de avond voor onze wedstrijd Nope, ben niet zo goed in die schimmels
Vientje
Geplaatst: 28-01-15 00:19
1 woord: Biotex Het antwoord op al uw schimmelperikelen
Hier over een paar weken voor het eerst weer op wedstrijd, maar op tijd beginnen met de harige berenpoot in de voorwas te stoppen want buiten haar staart is ze inmiddels al pak 'm beet een half jaar niet meer in de was geweest Peerd schoon krijgen is nog bijna een grotere uitdaging dan die hele wedstrijd
Ik gebruik ook biotex!! Maar dan nog een extra schepje vanish hihi!!! Inlaten weken als ik de voetjes was en dan uitspoelen. Eventueel als het heel erg is ook nog zilver shampoo erdoor altijd na één keer wassen schoon. En ja ik doe dit ook alleen maar voor concours
Ik heb mijn paard gisteren verplaatst, was het zat haar steeds een halve meter uit de klei te moeten trekken, en dan niks kunnen..heb nog nooit zo. Blij paard gehad, ze heeft heerlijk gerold in de binnenbak, de haren liggen weer plat, en een schone stal met dikke laag stro. Normaal is ze onwijs sensibel, maar ik had gisteren een relaxed paard
nanoukkie
Geplaatst: 29-01-15 04:07
ik heb echt een zwak voor schimmels, en dan welpaald die kleine dikke, koppige beestjes! zoalsmij vroegere pony neen maar ik vind schimmels echt prachtig, stuk voor stuk!
Cabelz
Geplaatst: 30-01-15 23:31
Mijn schimpies vandaag in de sneeuw Amaryllis is op de foto een beetje smerig maar madame moest natuurlijk meteen rollen zodra ze de wei in kwam
He cool amber, ik ben ook geweest met mijn schimmel bij Tim, op zaterdag!
Bij mij wordt ook alleen der hoofd witter. Maar misschien wil ik het gewoon niet zien... haha
Niwla
Geplaatst: 03-02-15 17:35
robbie88: wow, jouw paard heeft echt veel weg van die van mij zeg. Wat voor een is het?
Ik vermoed dat ik over een paar jaar ook een witte heb, al is hij nu nog schimmelbont. Hier is hij nog vrij donker, zijn zomervacht is al deels door en die is alweer veel witter.
Niwla: die van mij is een kruising appaloosa × nrps. Lijkt precies op zijn moeder die overigens niet heel veel lichter werd ... dus hoop dat ze zo blijft.. mooi bont is niet lelijk