Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:44

Menwagens :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:46

Is het een men opleggers als in opleggers voor mennen of mijn opleggers? :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:53

Huh? Hij noemde die marathon wagens opleggers.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:05

Manegekind: ooooh dat paard heeft een mooie hoofddoek!! (Mijn paard heeft het zebra vliegenkapje :D)

Tijdje terug was de smid mn paard aan het beslaan. Stoom, stank, rook, je kent het wel. Komt er iemand in lichte paniek de stalgang ingerend: ooooh ik dacht dat er brand was!!!
:+

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:07

Starbreeze schreef:
Manegekind: ooooh dat paard heeft een mooie hoofddoek!! (Mijn paard heeft het zebra vliegenkapje :D)

Tijdje terug was de smid mn paard aan het beslaan. Stoom, stank, rook, je kent het wel. Komt er iemand in lichte paniek de stalgang ingerend: ooooh ik dacht dat er brand was!!!
:+

:')
Ik vertelde mijn oma dat we een schriktraining hadden, ze snapte het niet helemaal: "Maar ze kunnen toch zelf al schrikken, waarom moet je dat dan trainen?" Die dacht serieus dat het een training was om je paard beter te laten schrikken. :+

MJDR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:49

EskeGirl schreef:
Liep van het weekend met m'n oom langs een wei met 2 paarden, helemaal in burka inclusief vliegenmasker.
Zegt m'n oom: 'Waarom mogen die paarden niet zien?'
'Ze kunnen er gewoon doorheen kijken hoor.'
'Maar waarom hebben ze het dan?'
'Tegen de vliegen, die zijn erg vervelend voor ze.'
'Maar die hebben ze in de natuur toch ook niet?'

Laat maar :').

:')

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:27

MuttleyMarty schreef:
Ik vertelde mijn oma dat we een schriktraining hadden, ze snapte het niet helemaal: "Maar ze kunnen toch zelf al schrikken, waarom moet je dat dan trainen?" Die dacht serieus dat het een training was om je paard beter te laten schrikken. :+

hahaha _/-\o_ 'Laat ik mijn paard even bang maken zodat hij beter kan schrikken op wandeling' :')

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:31

ik had het zelf gisteren tijdens het voetbal over de peesbeschermers van de voetballers (was echt even vergeten dat die dingen scheenbeschermers heten!) :D :o

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:51

Ik denk dat de vliegenmaskers en dekens vaker verkeerd worden ingeschat:
Ik had ooit een vriendje die paardenmensen maar gemeen vond.

"Sommige krijgen gewoon een zak over hun hoofd, dan zien ze toch niets!"

Hij bedoelde vliegenmaskers :D

paardsjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:38

:D
x_Myrthe schreef:
MuttleyMarty schreef:

hahaha _/-\o_ 'Laat ik mijn paard even bang maken zodat hij beter kan schrikken op wandeling' :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:32

Ann1992 schreef:
Mijn vader is echt een verschrikking. Hij heeft me bijna twee jaar lang voorgelezen en geholpen bij wedstrijden, maar als we het daarna over voltes hadden dan had hij geen idee waar we het over hadden. Mijn oom wist hem nog te overtreffen. De opmerking 'Hoezo mogen paarden geen biefstuk, als je het hem geeft dan eet hij het echt wel hoor!' komt van hem. :')

_O- geweldig.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:17

Geweldig topic.
Jaren geleden was ik in de supermarkt met mijn bodyprotector aan (het was zo'n ruildag van van die spaardingetjes en hé ik was 8 of 9). Vraagt een jongetje of ik bij de.politie werk omdat ik een kogelvrij vest aan heb.

Mabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:37

haha wat een leuk topic, mijn man is hoefsmid en krijgt regelmatig de vraag van niet paardenmensen, zeg, wanneer moet zo`n beest nou nieuwe hoeven/voeten? :D

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 19:54

Laatst was mijn vzp bij de hoefsmid en de ijzers werden op de hoeven gezet en daar kwam rook vanaf; een meisje wijst en roept "mama! Dat paard staat in brand!" :+

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:12

ik samen met een (paarden)vriendin en een (niet paarden) vriend zaten op het weiland. en ooh hij is zo droog.

onder het genot van een biertje kwam een van mijn shets aangelopen in de verte , shet had een halster om

vriend : MOOI! zijn mond is dichtgesnoerd .! dan kan die mijn bier niet op drinken

vervolgens een met een vliegensliertjes ,
vriend : is dat nou een paardenboerka ofso ?

vervolgens vertelde ik iets over een van mijn paarden en dat die een schofthoogte had van 1.45

vriend : noem je je paard nou een schoft ???

_Kyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 00:30

Mijn vader vindt dat mijn paard mooi "met z'n kont naar binnen" kan lopen. Met andere woorden: travers :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 03:07

Als ik Flint uit de wei haal stopt hij soms zijn hoofd al vanzelf in zijn halster
Vriend 'kan hij zichzelf ook opzadelen?'
Nee dar zie ik nu nog niet gebeuren

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 08:16

Mijn vader na mijn lles laatst: zeg hij liep wel een beetje raar met zn hoofd he?
Nee pap dat heet nageeflijk aan de teugel rijden.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 08:42

x_Myrthe schreef:
MuttleyMarty schreef:

Misschien wat voor mensen die hun bomproof paard te saai vinden daardoor, maar ook niet een ander paard willen; schriktraining 2.0
Zie de reclameslogan nu al voor me:

Vind u het ook zo saai dat u paard nooit schrikt? Dan is er nu de oplossing; schriktraining 2.0....we will put the scare in your horse }:) ~~}>

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 08:49

Ben met 2 dames aan het buitenrijden,beide zonder cap.
Zegt een man tegen mij jij kunt zeker niet zo goed rijden omdat jij als enige een helm op hebt.
Klopt meneer...

x_Kimberlyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 15:28

xxCYNNxx schreef:
Misschien wat voor mensen die hun bomproof paard te saai vinden daardoor, maar ook niet een ander paard willen; schriktraining 2.0
Zie de reclameslogan nu al voor me:

Vind u het ook zo saai dat u paard nooit schrikt? Dan is er nu de oplossing; schriktraining 2.0....we will put the scare in your horse }:) ~~}>

Hahahaha geniaal...
_/-\o_

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 17:23

Mijn moeder had vanochtend nog een leuke opmerking. Bij mij op de manege staan ook een aantal dure dressuurpaarden die van de eigenaresse van de manege zijn. Haar opmerking: die moeten nu al een deken om want van een wintervacht worden ze langzaam. (ze hebben nog geen deken om geloof ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 17:26

Mijn paps ging gister mijn paard doen, omdat ik fotograaf was op een bruiloft kon ik er zelf niet heen, en mams was ziek...
Vrijdagavond paps dus mee naar stal gesleept, om hem even te laten zien hoe hij het halster om moest doen en haar in de stand moest zetten. Hij heeft me wel 3x gevraagd wel stuk van het halster er nou in d'r mond moet, omdat hij er heilig van overtuigt was dat ze anders niet goed vast kon staan en zou ontsnappen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:08

Ik liet vriend een Foto zien van aparte beugels met 'zie je Flint er al mee lopen?'
Hij: Het is geen trekpaard he
Euhm das voor aan het zadel hoor

Petra8591

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:06

Met een vriendin die nog nooit had gereden een lesje genomen.
De instructeur riep; van hand veranderen, mijn vriendin dacht nog gekruist of zo :-)