Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Starbreeze schreef:Manegekind: ooooh dat paard heeft een mooie hoofddoek!! (Mijn paard heeft het zebra vliegenkapje)
Tijdje terug was de smid mn paard aan het beslaan. Stoom, stank, rook, je kent het wel. Komt er iemand in lichte paniek de stalgang ingerend: ooooh ik dacht dat er brand was!!!
EskeGirl schreef:Liep van het weekend met m'n oom langs een wei met 2 paarden, helemaal in burka inclusief vliegenmasker.
Zegt m'n oom: 'Waarom mogen die paarden niet zien?'
'Ze kunnen er gewoon doorheen kijken hoor.'
'Maar waarom hebben ze het dan?'
'Tegen de vliegen, die zijn erg vervelend voor ze.'
'Maar die hebben ze in de natuur toch ook niet?'
Laat maar.
MuttleyMarty schreef:Ik vertelde mijn oma dat we een schriktraining hadden, ze snapte het niet helemaal: "Maar ze kunnen toch zelf al schrikken, waarom moet je dat dan trainen?" Die dacht serieus dat het een training was om je paard beter te laten schrikken.
x_Myrthe schreef:MuttleyMarty schreef:Ik vertelde mijn oma dat we een schriktraining hadden, ze snapte het niet helemaal: "Maar ze kunnen toch zelf al schrikken, waarom moet je dat dan trainen?" Die dacht serieus dat het een training was om je paard beter te laten schrikken.
hahaha'Laat ik mijn paard even bang maken zodat hij beter kan schrikken op wandeling'
Ann1992 schreef:Mijn vader is echt een verschrikking. Hij heeft me bijna twee jaar lang voorgelezen en geholpen bij wedstrijden, maar als we het daarna over voltes hadden dan had hij geen idee waar we het over hadden. Mijn oom wist hem nog te overtreffen. De opmerking 'Hoezo mogen paarden geen biefstuk, als je het hem geeft dan eet hij het echt wel hoor!' komt van hem.
x_Myrthe schreef:MuttleyMarty schreef:Ik vertelde mijn oma dat we een schriktraining hadden, ze snapte het niet helemaal: "Maar ze kunnen toch zelf al schrikken, waarom moet je dat dan trainen?" Die dacht serieus dat het een training was om je paard beter te laten schrikken.
hahaha'Laat ik mijn paard even bang maken zodat hij beter kan schrikken op wandeling'
xxCYNNxx schreef:Misschien wat voor mensen die hun bomproof paard te saai vinden daardoor, maar ook niet een ander paard willen; schriktraining 2.0
Zie de reclameslogan nu al voor me:
Vind u het ook zo saai dat u paard nooit schrikt? Dan is er nu de oplossing; schriktraining 2.0....we will put the scare in your horse![]()