Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ankie2011 schreef:Pletje: heb een budget tot 2.000 euro (wellicht iets meer, maar dat hangt echt af van wat de pony kan) voor een brave recreatieruin in de leeftijd van 8 tot 20 jaar. Zoek een fjord of haflinger (hoeft niet per se) en dat zijn toch geen pony's waarvoor ik ooit iemand duizenden euro's heb zien neertellen. Vind zelf dat ik best een ruim budget heb, en ben bereid ook concessies te doen, maar dan liever op de leeftijd van een pony (20 vind ik niet te oud) of een klein gebrek waarvan de pony met rijden geen last heeft. Ik zoek een pony waarmee ik hoop enkele jaren vooruit te kunnen en daarvoor heb ik wel geduld. En daarnaast vind ik het ook belangrijk dat ikzelf een klik met de pony heb.
Johnnydepony schreef:Dat Z geklasseerd heb ik ook eens meegemaakt bij iemand. Nadat ze het paard hadden gekocht maar eens nagevraagd bij de knhs. Beest bleek idd 1x Z gestart door een lichte tour ruiter. Nou zonder s&t kon je er nog geen B proef mee rond sturen. Ik vond het gewoon een beetje oplichterij. Was een grote dressuurstal. Snap niet dat je dan zo een paard wil verkopen aan een meisje groen van de manege.
Pletje123 schreef:Waratje: niet iedereen heeft zoveel zelfkennis of erkent dat hij/zij het niet goed kan zien. Veel mensen zijn zo vreselijk eigenwijs, dat ze met een paard thuis komen waarvan het verhaal niet klopt (daar zijn ze dan vaak met open ogen in getuimeld) of met een paard wat totaal niet bij ze past..
Dat is toch niks nieuws?
Pletje123 schreef:Waratje: niet iedereen heeft zoveel zelfkennis of erkent dat hij/zij het niet goed kan zien. Veel mensen zijn zo vreselijk eigenwijs, dat ze met een paard thuis komen waarvan het verhaal niet klopt (daar zijn ze dan vaak met open ogen in getuimeld) of met een paard wat totaal niet bij ze past..
Dat is toch niks nieuws?