Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind sowieso niet dat we moeten oordelen over een ander zijn budget. Seven schreef:Beetje rare opmerking udessa, de een heeft gewoon meer te besteden dan een ander.
IK vind 8 of 10 een goed bedrag om mee te kijken, mogelijkheden zijn wat ruimer
.. maar als je een goed sport paard zoekt ja dan is dat bedrag uiteraard hoger. Ik hobbel wat rond en wil alleen buitenritten maken.. dus voor mij hoeft een paard niet zoveel te kosten. 
Somebody_ schreef:Ik heb een sterke voorliefde voor Johnsons. En die is ook nog eens 5, dus dat is al helemaal m'n ding.
Needje schreef:Ik vind 10 een mooi bedrag en verbaas me eerder over de lage budgetten.
Maar ieder z'n ding.
Sunrise_ schreef:http://dieren.marktplaats.nl/paarden/56 ... ind=5&fs=1
Dit vind ik een hele gave schimmel, met een hele gave galop!
)Needje schreef:Dan heb jij mooi mazzel gehad ikke. (of je hele paardenbestand moet uit 1 paard of een kudde shetjes bestaan)
Maar het lijkt soms wel hoe lager het budget, hoe langer de wensenlijst.
Ik ben overigens helemaal niet van mening dat een paard de hoofdprijs moet kosten. Mede ook door wat jij zelf ook aanhaalt. Maar voor 1500 mag je wel enorm in je handjes klappen al je een gezond, braaf, knap, en getalenteerd paard hebt.
Als je echt een paard zoekt met potentie voor het hogere werk, past daar een ander budget bij dan wanneer je op zoek bent naar een allround 'recreatiemaatje'. 
Maar vaak moet je dus bij een lager budget op 1 van je punten wel een concessie doen. En daar is niks mis mee hoor, als je maar niet verwacht voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.