Nellekeee schreef:Gaat weer snel met het topic! Leuk paard afwasborstel, hier ga je weer mee de dressuurring in? En ik duim voor je Pizzazz! Kippiekip waarom haal je hem van internet af? (kost weer extra geld ja!)
Ik heb een heel weekend paarden bekeken en 1 is zo leuk dat ik er graag nog een keer naartoe wil! M'n vader gaat alleen nu 2 weken weg dus even zien hoe we dat gaan regelen. Plus dat ik het geld van mn vorige paard de eerste week van april terugheb maar zal wel loslopen denk ik zo.
Misschien voor sommige van jullie nog interessant; de rousseau x flemming merrie 8 jaar op sporthorses en marktplaats is een aanrader om te gaan kijken. Echt een heel leuk paard die mijn verwachtingen oversteeg, heel vlug maar heel lief en absoluut niet bokken of steigeren. Ik vond die ik erna ging kijken toch nog weer iets leuker dus voor mij wordt het hem niet. Maar t is zeker een heel aansprekend paard; meer dan de advertentie doet lijken.
Ach die 9 euro.. Ga een poosje zelf de gezocht advertentie's in de gaten houden

en in de tussentijd gaan we zelf een paar keer met hem op buitenrit en er staat een
onderlinge dressuurwedstrijd op de planning
Leuk dat je een paard heb gevonden die je aanspreekt! hopen dat het wat word