Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en dat later echt niet meer durfde
. Ik heb, tot nu toe en verwacht eigenlijk ook dat dat zo blijft, meer vertrouwen in Od dan in Goldz. Od is gewoon voorzichtiger en eerlijker dan Goldz.
rockwitch schreef:Ik kan me weer melden, vandaag ben ik weer een paar stappen terug gegaan. Maar het was dus dikke drama, kan weer even opnieuw beginnen, want mijn lef is weer helemaal foetsie

en zelf de leiding neemt en lekker om zich heen zit te kijken en zijn eigen planna la funna maakt.
ben zeer content met onze lesgeefster die kan dit soort dingen goed overbrengen. 

. Fijn voor je dat het zo goed gaat
. Ik heb inmiddels al wel het lef gehad om een klein rondje in de bak te stappen zonder begeleiding. Eigenlijk was het mijn plan om op te stappen, een knuffel te geven en weer af te stappen maar hij bleef zo braaf en ontspannen staan dat ik de dappere schoenen maar aan heb getrokken. Braaf paard
. 12 Mei komt de zadelmaker/passer om naar 1 van mijn zadels te kijken. De bedoeling is dat er dan ook onder het zadel gedraaft moet worden. Mijn knieën knikken al bij de gedachte alleen
.